Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje afdrukken

  3-9-2009 11:44:15
Hallo;

Er werd hier eens vermeld dat je het misboekje op A4-formaat naar de copiewinkel kan brengen, en deze hier dan een boekje van kunnen maken. Weet iemand hoe groot het lettertype hiervoor moet zijn?
Groetjes

Ankatrien
11-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 982


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-9-2009 12:42:20

Om er een boekje van te maken moet je best je pagina's liggend afdrukken en 2 kolommen maken. Het lettertype maakt dan niet zoveel uit, standaard is een lettertype 10 of 12 punten (voor sommige lettertypes is dit groot voor anderen klein, het wordt dus zelf een beetje puzzelen)



nele
17-7-2010
 Meld misbruik3-9-2009 15:09:41

heykes Ankatrien.

van waar ben je juist?

Als je hulp ofzo nodig hebt laat maar weten heb er al een paar gemaakt.
Maar ik maak die in indesign en weet niet of je dat programma hebt.
Allez is wel een handig programma.
Ga je ook met afbeeldingen werken enzo?

Groetjes

Nele
prutske_748@hotmail.com



S
4-9-2009
 Meld misbruik3-9-2009 15:26:17

In staand word-document in lettertype 14à16.
Op A4 printen en dan maken ze er zonder probleem met kopiemachine boekje van.

S



valerie
2-10-2009
 Meld misbruik3-9-2009 21:35:04

hallo,

je moet dit eens bekijken bij word je kan dit doen bij de printer instellingen der staat daar ergens afdrukken als boekje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...