Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met le Chapeau/Jagre in Antw of tips voor het Leuvense

  9-10-2005 10:04:59
Hallo allemaal - is iemand langsgeweest bij le Chapeau in Antwerpen of Jagre dat er dicht tegen ligt en wat was jullie ervaring? Ik ga naar Antwerpen omdat ik de collectie van Marylise heel mooi vind - maar aangezien ik in het Leuvense woon zijn alle tips welkom van waar ze mooie jurken maar vooral ook goede service hebben in die buurt. Alvast bedankt!

Angelique
11-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1511


Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik9-10-2005 12:49:04

Hallo Angelique,

Mijn trouwkleed komt van bij Le Chapeau en ik was daar toch heel content. Ik was naar daar gegaan omdat ik ook de collectie van Marylise zo mooi vond en dat ze daar de volledige collectie hadden. Uiteindelijk stonden die jurken mij niet echt (de stof van die jurken is zo heel stijf, raar) en heb ik een Pronovias gekozen. Wij hadden een afspraak gemaakt en de verkoopster aan de telefoon had al gezegd dat we toch ruim 2 à 3 uur moesten rekenen. Bij aankomst werd ons iets aangeboden om te drinken (ik en mijn ma) en werd er besproken wat ik graag zag. Dan hebben we alle rekken met jurken overlopen en alles wat ik mooi vond mocht ik eruit nemen en werd in mijn paskotje gelegd. Ik had ruim 15 jurken gekozen denk ik en ik heb ze bijna allemaal aangehad! Toen ik eindelijk mijn gedacht gevonden had, heeft de verkoopster nog een sluier, handschoenen en juwelen gebracht, maar gewoon om te tonen. Er werd niet opgedrongen of zo om te kopen, want ik heb zelf aan de kassa moeten zeggen dat ik toch een sluier wou! Het was net of ze wouden het me niet verkopen. In augustus ben ik teruggegaan voor mijn 1e pas en heb toen twee verkoopsters gehad om me te helpen en om het kleed in te nemen/te verkorten. Ik twijfelde om dan toch een sluier te nemen of voor een stola te gaan en ze hebben toen heel hun stock uitgehaald (jasjes, stola, sluiers) om eens te passen. Uiteindelijk vond iedereen, ook de verkoopsters, de sluier het mooist en er werd terug niet opgedrongen of voorgesteld om toch maar een jasje te nemen (wat dus veel duurder is). Vorige week ben ik nog eens gaan passen op mijn verzoek (normaal heb je maar één pas en dan bij het afhalen heb je nog een pas) omdat ik wat bijgekomen was. Geen probleem, ze hebben de jurk een beetje uitgenomen en dat was geen moeite. En dan nu vrijdag ben ik hem gaan halen en hij zat perfect! Ik heb wel 67 EUR betaald voor de verstelkosten, maar ze hebben er dan ook veel werk aangehad voor mij.
Enfin, ik was heel blij dat ik daar geweest ben. Ze hebben heel veel jurken en zijn super vriendelijk en geduldig. Niets is teveel.
Ik denk wel dat ze bij Jagré meer merken/jurken hebben en meer verschillen in prijzen. Bij Le Chapeau moet je toch rekenen dat het begint vanaf 800 EUR tot ... en bij Jagré heb je al jurken van 600 EUR (Alexis en Hervé Mariage).
In ieder geval, je kan best eens bij beide gaan, binnenkort beginnen de opendeurdagen hé.

Groetjes,
Nathalieken



Inge
10-9-2005
 Meld misbruik9-10-2005 19:19:31

Ik heb mijn trouwkleed bij Maxime's Couture gekocht te Aarschot. Niet te ver van Leuven, vriendelijke bediening en voldoende keuze. Nog veel succes!

Groetjes



sofie
18-2-2006
 Meld misbruik9-10-2005 20:52:29

Hoi hoi,

mijn jurk komt ook van Le Chapeau... Heb nog geen 1e pas gehad, dus ik kan enkel oordelen over de aankoop zelf en dat viel super goed mee. Ik had aanvankelijk geen enkel idee over wat ik wou, zag mezelf ook niet echt in een witte jurk, maar ze hebben een verkoopster op mijn maat op me afgestuurd, ook een jong iemand, een losse persoon, niet al te klassiek. Ze laten echt verkoopsters bij je die bij je karakter wat passen vind ik en dat was eigenlijk wel leuk en ontspannend. heb echt supergenoten van mijn pasbeurten en uiteindleijk het kleed van mijn dromen gevonden. Heb geen idee welk merk enzo, dat interesseerde me ook niet echt.

sofie



An
25-11-2005
 Meld misbruik10-10-2005 0:24:32

Ik ben ook eens bij le Chapeau gaan passen, heb er uiteindelijk niet m'n kleed gekocht omdat ik mijn kleed eigenlijk al gezien had ergens anders, dichter bij huis. Ik heb ze dat ook eerlijk gezegd en ze hadden er geen moeite mee. Ze hebben toch nog ongelooflijk hun best gedaan om te zien of ik wel zeker was van mijn keuze. Ik had er ook een hele jonge vlotte verkoopster die goed aanvoelde wat ik wilde.
Ze zijn er zeker heel erg vriendelijk en ik zou je aanraden van er eens langs te gaan! Veel succes, An



Angelique
11-8-2006
 Meld misbruik10-10-2005 8:43:57

Hallo! Heel hartelijk bedankt voor deze reacties. Ga nu met een veel geruster hart naar het Antwerpse trekken ;-) - vooral blij te horen dat ze er een goede service hebben en niet opdringen! Zal me ook eens informeren bij Maxim's couture, bedankt voor de tip!



Wendy
12-8-2005
 Meld misbruik11-10-2005 10:09:26

Ik heb mijn kleed bij Jagré gekocht en ben heel tevreden over de service. Ik had een kleed gezien bij hen op een trouwbeurs en wou dat eens passen. Je mag er vrij rondkijken en zoveel passen als je wil, daar maken ze helemaal geen probleem van. Ik was daarna nog naar een andere bruidzaak geweest maar daar waar ze zo opdringerig en wilden me alleen maar dure jurken verkopen die ik nog niet eens mooi vond.

De retouches en pasbeurten waren ook steeds in orde. Onze dag is al voorbij maar ben enorm gelukkig met mijn kleed en heb er een ganse dag in lopen stralen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...