Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

  8-10-2005 21:37:28
Hallo iedereen
Wij denken erover om geen bruidskindjes te nemen op ons huwelijk maar nu vroeg ik me af hoe we onze trouwringen dan naar voor kunnen halen tijdens de misviering.
Iemand ideetjes? Steeds welkom.
Alvast bedankt voor de moeite.

Ilse
4-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 610


Phyllis

 Meld misbruik8-10-2005 22:29:03

Waarom geef je ze niet gewoon aan je getuigen mee? Zo zijn ze zeker in goede handen en dan brengen zij ze gewoon even aan als het moment daar is.

Groetjes,
Phyllis



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik9-10-2005 0:27:13

Hey Ilse,

een ander ideetje is de beide mama's de ringen toe te vertrouwen en ze door hen te laten brengen.

groetjes
kathleen



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik10-10-2005 13:18:47

Ik gaf ze aan mijn broer die getuige was. Op het moment dat de priester aan het thema ringen zat, kwam hij vooraan en overhandigde het doosje met ringen.
Groeten,
Isabelle



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-10-2005 19:56:45

hoi,

Vrienden van mij hebben hun ringen in een ballon, gevuld met helium, gestopt. Op het grote moment hebben ze de ballon dan samen doorprikt en kwam er een klein ballonnetje naar beneden waar het ringdoosje aan hing. Was wel leuk en origineel!!!

Je ziet maar hé!

Grtz Debra



Wendy
12-8-2005
 Meld misbruik11-10-2005 10:12:04

Wij hadden ook geen bruidskindjes. Ik had een houten koffertje/kistje met daarin 2 me to you beertjes. In het midden stond een ringenkussentje (een hele goeie vriending stond erop dat ze dit mocht uitlenen van haar huwelijk). De ceremoniemeester is dit voor we de kerk binnenkwamen vooraan aan het altaar gaan zetten. Was wel leuk zo want de ringen moesten toch op voor de mis worden afgegeven omdat ze op een schaaltje moesten voor de pastoor.



Ann
8-8-2008
 Meld misbruik8-11-2005 15:48:04

Ilse,
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Mijn berichtje is een reactie op wat Wendy en Debra schreven
vraag naar Debra: dat idee van die ballonnen vind ik supertof, ik zou dat ook wel willen doen, maar weet jij hoe ze dat gedaan hebben of waar ze dat lieten doen?

vraag naar Wendy: Waar haal je dergelijk houten koffertje en hoe groot moet dat zijn? ik hou nl heel veel van me to you-beertjes, dus is ook een heel goed idee!

Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...