Terug naar overzicht
Hallo Karin,Ook ik ben nog op zoek naar belleblaas die geen vlekken maken op de kleren ik heb nu al verschillende mails gestuurd en van zodra ik iets weet laat ik je zeker een berichtje na. Tegen wanneer zou jij ze nodig hebben wij trouwen binnen een dikke twee maand eind oktober.Mvg Nadine
Wij hadden er van Action. De goedkoopste die ik vond. Wij hebben geen last gehad van vlekken op de kleren. Ook van de gasten aan de kerk hebben we geen klachten gehad over vlekken. Anders eerst eens testen hé. Ik zou me er toch niet te druk in maken hoor. Ik had een spierwit kleed, zat al snel vol vuiligheid hoor. Vooral stof, het was toen heel droog weer. Ik heb geprobeerd om het zoveel mogelijk op te heffen enzo maar op den duur foert hoor. Je kan het niet blijven doen en daarbij het was niet veel gekort. Het is toch voor eenmalig gebruik hé. groetjes, Carolina
Belleblaas kan je overal kopen, Hema, Wibra, AVA, ...Het is immers 't product dat je ERIN doet welk bepaalt of je vlekken krijgt of niet, dat kan gaan van simpele Dreft tot echt van dat product dat ze verkopen in speelgoed-/hobbywinkels. Even uittesten zou'k aanraden, dan weet je 't.