Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf gezocht

  2-9-2009 15:05:17
Hallo

zoals zovelen twijfelen ook wij of we al dan niet een videograaf zouden inhuren, we vinden het -eerlijk gezegd- meestal ook nogal prijzig. Wie kent iemand die dit als hobby doet? Of wie heeft reeds ervaring met een bepaalde persoon die niet immens veel vraagt? Uiteraard graag iemand die hier wel al wat ervaring mee heeft en toch wel een mooie montage kan afleveren. De regio is Wetteren-Merelbeke.
Alle tips zijn welkom!

groetjes
Els

Els
29-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1337


FILIP

 Meld misbruik2-9-2009 16:37:43

Beste, kijk eens op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIES en bel me eens op
Mvg
Filip



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik2-9-2009 16:47:03

Hey Els,

De onze vind ik persoonlijk niet duur. Je moet maar eens gaan kijken bij www.high-endsolutions.be Er staan wel geen prijzen op de site. Wij betalen hem voor een hele dag (incl stukje dansfeest) rond de 1000 euro, maar je kan hem ook voor een halve dag inhuren...

Groetjes

Stephanie



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik2-9-2009 16:47:04

Hey Els,

De onze vind ik persoonlijk niet duur. Je moet maar eens gaan kijken bij www.high-endsolutions.be Er staan wel geen prijzen op de site. Wij betalen hem voor een hele dag (incl stukje dansfeest) rond de 1000 euro, maar je kan hem ook voor een halve dag inhuren...

Groetjes

Stephanie



Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 17:25:26

Wij zouden een videograaf ook wel tof vinden, maar het is inderdaad weer een hele hap uit het budget! Daarom hebben we enkel gekozen voor een professionele fotograaf. Aan hem zullen we vragen om gelukwensen e.d. van de gasten op te nemen op camera. Toch ook wel een leuke herinnering bovenop! ;-)



Jan

 Meld misbruik2-9-2009 17:42:22

Els, informeer eens bij de mensen die op deze website (betaalde) publiciteit maken. Een mail is zo gestuurd, en je ontvangt de nodige informatie. Een professionele film is beslist zijn geld waard, en bij vele van de mensen op deze website goedkoper dan je denkt! Veel suc6!



Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik3-9-2009 14:29:31

hey Els,

wij hebben iemand van 's morgens tot 1u 's nachts voor 400 euro.
het gemeentehuis en de kerk komen ze met 2 filmen , wordt gemonteerd en je krijgt 3 dvd's.
als je info wilt mail mij effe
lievendaisytroost@skynet.be

groetjes Daisy
nog 22 dagen



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-9-2009 20:05:15

Wij hadden ook iemand voor 400 euro. Maar helemaal niet in jou regio. Maar echt doen hoor!!!! Toen wij onze film zagen zeiden we nog tegen elkaar, als je zou moeten kiezen foto's of video zou je eigenlijk voor de video moeten gaan! Echt zo schoon. Bespaar eventueel op iets anders, maar echt waar doen hoor! Anders ga je daar spijt van blijven hebben.
Onlangs las ik van iemand hier op het forum dat zij zelf een camera gekocht hadden en dan aan enkele mensen gevraagd hadden om daarmee wat te filmen. Misschien ook een oplossing. Voor een paar honderd euro heb je al een degelijke camera die je kan blijven gebruiken.

groetjes, Carolina



Kelly
17-7-2010
 Meld misbruik5-9-2009 10:47:06

@ Carolina,

Kan je misschien zeggen van welke regio jullie videograaf is? Ik ben ook nog op zoek naar een betaalbaar iemand in Vlaams-Brabant, regio Leuven.

Groetjes,
Kelly



freddy

 Meld misbruik5-9-2009 15:42:32

Dag Els,


Voor alle duidelijkheid ik ben videograaf maar ik reageer niet uit eigenbelang omdat ik voor 2009 volgeboekt ben en bovendien Wetteren te ver voor mij geworden is.

Op je vraag of je al dan niet een huwelijksDVD zou laten maken antwoord ik graag zo objectief mogelijk als volgt

1.Foto's gemaakt door een goede fotograaf (hoeft niet persé een beroeps te zijn) vind ik persoonlijk artistiek mooier dan video. Sommige foto's zijn ware kunst en een streling voor het oog.
Maar zelfs bij de mooiste foto die er bestaat moet je altijd nadenken wat er op dat moment gebeurde.

2.Je huwelijk op DVD heeft dan weer het niet te onderschatten voordeel dat je rustig zonder nadenken je huwelijksdag opnieuw intensief meemaakt. Je ziet wat achter je gebeurde. Wie er was, waar ze zaten hoe ze spreken en lachen. De tics van je familie en vrienden. Je ziet en hoort je openingsdans opnieuw ,je genodigden dansen enzv enzv. Foto's kunnen dat niet.

Dus zeker ook een DVD laten maken.Voor de prijs moet je het niet laten. Ik weet dat het kan oplopen tot 2.000 euro maar als je goed zoekt vind je wel prijzen vanaf 350 euro voor de ganse dag 's avonds inbegrepen.

Veel succes met je zoektocht.

Freddy
Videograaf
Zoersel




Guy

 Meld misbruik6-9-2009 15:57:23

Hey Els,

Zeker een videoreportage laten maken. Maar kijk wel uit want er zitten zeer zeker ook veel amateurs in het circuit. Met alle respect voor mijn collega hieronder maar iemand die voor 350 euro een video kan maken is meestal van bedenkelijke kwaliteit.

mvg
Guy
www.foto-videoreportage.be



freddy

 Meld misbruik7-9-2009 6:24:27

@ Guy,

Beste Guy. Uit respect is het niet mijn gewoonte te reageren op hetgeen mijn collega's op dit Forum schrijven.Ditmaal één uitzondering.Je hebt volkomen gelijk dat men voor 350 euro euro goed uit zijn doppen moet kijken. Daarom schreef ik ook
" als men goed zoekt".Idealisten vind men in elke branche.
Om alle misverstanden te vermijden komende van 325 euro was mijn prijs voor 2009 nu 430 euro.Opnames van 9 tot 02.00 uur. Ben eens gaan kijken op je website naar je fragmenten begroeting en dansen. Zoals het past onthou ik mijn van commentaar.
Als je mij jouw @mailadres opgeeft bezorg ik je graag mijn fragmenten van dansen en begroeting.Of deze in de categorie budgetvriendelijke videograven al dan niet van bedenkelijke kwaliteit zijn laat ik aan jouw gewaardeerd oordeel over.

Met vriendelijke groeten

Freddy
Zoersel



Bart

 Meld misbruik9-9-2009 16:26:42

Hey,
Het is niet aan mij om te gaan oordelen over iemand anders werk, maar ik vind het belangrijk dat het koppel achter hun keuze staat en tevreden is. Ze moeten ook uitmaken wat voor hun het belangrijkste is. Prijs, kwaliteit, originaliteit, ...
Als ze iemand vinden die de hele dag kan komen filmen voor bv. 300 of 400 euro en ze zijn dan ook nog blij met het resultaat, dan ben ik blij voor hun. ;o)
Aan die prijs kan ik het wel zelf niet doen, want daar kom ik niet aan uit.
Het blijft niet enkel bij het filmen van de dag zelf.
Nu ja, onze bedoeling is ook nooit geweest om de goedkoopste te zijn.
In ieder geval, Els, veel succes met je zoektocht. Je kan altijd eens op onze site kijken, maar ik denk dat het iets boven je budget gaat zijn. Moest je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Groetjes, Bart
www.motionpictures.be



Rik

 Meld misbruik10-9-2009 18:47:39

Het kan natuurlijk ook bijna zo goed als ..."gratis"...
mvg Rik
www.discovideo.be



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 15:47:50

hey Els

Ik zou een videograaf zeker en vast aanraden!
Mijn man heeft mij daarvan overtuigd en ik ben heel gelukkig dat we dat gedaan hebben!
Bewegende beelden zijn veel realistischer en plezanter dan foto's!
Wij hebben samengewerkt met Video Vision uit Aalst, zeker en vast een aanrader!
Je betaalt er voor alles ongeveer €1000, maar dat hangt allemaal af van wat je wil.
Neem zeker eens contact op met verschillende mensen die dit doen, wij hebben dat ook gedaan!
Groetjes



Guy

 Meld misbruik24-9-2009 18:24:03

@freddy. Met alle respect. Die prijzen die je opgeeft zijn zwartwerk prijzen.Blijkbaar ben je op een andere site gaan kijken immers begroeting en dansen zijn niet de onderdelen die bij mij staan :-)
Bovendien staat zeer duidelijk
"Vanwege compressie en eventuele tragere internet verbinding kan de kwaliteit van deze videoclip lager zijn dan de uiteindelijke dvd versie". @ Bart volledig akkoord met je.



franca
16-8-2009
 Meld misbruik24-9-2009 18:50:25

hallo els,

wij hebben ondervonden, je moet niet altijd naar de prijs kijken maar wel naar de kwaliteit kijk eens naar mijn trouwfilm
http://www.motionpictures.be/wedding/franca_fabrice
wij vinden het gewoon PRACHTIG, nog iedere keer als ik er naar kijk komen spontaan de tranen, en dat is toch de bedoeling als je terug kijkt naar jullie mooie dag
veel succes
franca



freddy

 Meld misbruik28-9-2009 12:12:38

@ Guy
Beste Guy, sorry maar je vergist je. Ik heb een btw/ondernemersnummer.Officeel werk maar inderdaad aan uiterst lage prijzen omdat ik er niet meer moet van leven. Wat het overige betreft : ik heb mij, zoals het trouwens past, onthouden van commentaar over hetgeen ik zag. Of het nu van U was of iemand anders doet er niet toe. In elk geval U hoefde zich daarover niet te verantwoorden.

Groetjes
Freddy



Bjorn

 Meld misbruik20-1-2010 10:27:43

Dag Els,

T&B Producties bied u een combinatiepakket.
U krijgt zowel een foto- als videograaf (2 personen) voor éénzelfde prijs.

In de prijs zitten volgende zaken:
* Foto- en videograaf 15u doorlopend aanwezig
* 4 gemonteerde dvd's
* 50 gratis foto's 10x15
* 5 gratis foto's 15x20
* Fotoalbum inclusief 60 foto's
* Dvd met alle genomen foto's (Jpeg, 21 MegaPixels) onbeveiligd zonder watermerken
* Volledige fotoshoot
* Interviews met de gasten (soort van babbelbox)
* 55 km vervoersonkosten

Het voordeel van dit pakket is dat de foto- en videograaf op elkaar afgestemd zijn, hierdoor lopen ze niet in elkaars weg en krijgt u een fantastisch eindproduct.

Dit pakket krijgt u voor de prijs van 1200€ (alle inbegrepen!!)
dus geen onverwachte kosten achteraf.

Meer informatie nodig?
Björn Norda
T&B Producties
Tel.: 03/830 57 47
Gsm.: 0476/70 69 97
www.tbproducties.be
info@tbproducties.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info