Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwvervoer

  8-10-2005 2:10:42
hallo allemaal, wij zijn voor onze trouw nog op zoek naar een mooie wagen, heeft er iemand ideetjes of adressen waar wij terecht kunnen om er eentje te huren?? liefst in de buurt van lummen hasselt diest?? onze voorkeur gaat uit naar een kevertje-porsche-andere cabrio-oldtimer.alvast mercikes greatz wim en tilly

Tilly
9-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 585


Evy
22-7-2006
 Meld misbruik8-10-2005 9:09:07

Hallo Tilly,

Wij hebben een old-timer (excaliber) gehuurd voor ons, en limo voor onze ouders + getuigen. Misschien wat ver van bij jullie maar bij Limo Service hebben ze héél veel keus. www.limoservice.be
Als je de gouden gids openslaat staan er waarschijnlijk wel een gans pak van jullie regio.
Veel succes!



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik12-10-2005 22:41:02

Hallo Tilly
Ik ben ook van omgeving diest en ik zit met hetzelfde probleem. Het lijkt net of er in onze omgeving zo geen verhuurcentra's zijn voor wagens...
Ik had wel via een trouwbeurs in Diest bij een ceremoniemeester een boek kunnen inkijken waar echt wel mooie oldtimers instonden. Hij zei dat we via hem in contact konden komen met de eigenaar van de auto's. (Die ceremoniemeester werkt vaak samen met die eigenaar)Zijn naam was (dacht ik) Jef De witte en de ceremoniemeester was van ceremoniehuis Dirk.
Misschien helpt het je wat vooruit...
Laat me alvast iets weten als je nog een andere persoon gevonden hebt die wagens verhuurt...
Groetjes
Evy
eveke_b@yahoo.com



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik13-10-2005 15:59:41

hoi Tilly

ik lees je berichtje nu pas omdat ik (vol nostalgie :)) nog eens door het forum bladerde. In Limburg (Hoeselt) is er een Keverclub, zij zullen je zeker kunnen helpen. Hun gegevens:

Bergstraat 11
B - 3730 Hoeselt
Tel/Fax : 089-51 17 86
EMail :info@limburgsekeverclub.be WEBSITE :www.limburgsekeverclub.be

Wij zijn getrouwd in de oude Porsche van mijn man, zóóó charmant!!

succes ermee!
Gaelle



ilse
22-7-2006
 Meld misbruik14-10-2005 0:20:42

Hoi Tilley

ik ben van Tielt-Winge en heb voor onze trouw volgend jaar een witte oldtimer jaguar gehuurd en daarbij twee recente jaguars. Prijs : 400 euor met ceremoniemeester inbegrepen maar kan ook zonder. Prachtige wagen echt waar. Dit is het adres : E& L te Sint-Joris-Winge, Sint Jorisveld. Zie www.ceremoniecars.be .
Doei Ilse 22/07/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...