Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik trouw met een brandweerman

  1-4-2003 20:35:26
Hallo, mijn verloofde is een brandweerman. We zijn al van plan om als bruidswagen de brandweerwagen te vragen. Hij zal ook zijn uniform dragen. Maar van deze twee dingen weet hij dus al dat het zal gebeuren.
Heeft er iemand ideeën waarmee ik hem zou kunnen verrassen tijdens de mis of het feest? Ik zou je heel dankbaar zijn...
Groetjes Cindy

Cindy
10-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1415


Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik2-4-2003 11:53:43

Hallo Cindy,

Misschien kan je een fotoreportage van jou laten maken in een brandweerkazerne - brandweerwagen, en deze in een mooie collage aan hem cadeau geven op je trouwdag.

Groetjes,
Vanessa



bieke
19-9-2003
 Meld misbruik3-4-2003 12:38:57

Beste,

Mijn schoonbroer is ook een brandweerman en op zijn trouwdag stond het voltallige korps bij het buitenkomen uit de kerk in brand-uitrusting. Allemaal hadden ze een brandweerslang vast zodat het leek alsof ze ieder moment iedereen nat konden spuiten. Heel indrukwekkend. De brandweersirene heeft er natuurlijk ook bij te pas gekomen.

Veel succes met Uw brandweer-man!!
Bieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...