Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum

  7-10-2005 0:15:52
Kunnen jullie me helpen, mijn vriend moet zijn trouwkostuum zelf betalen
ik heb al rondgebeld en krijg prijzen te horen 1200 tot 3000 eu
is dit de prijs?
kunnen jullie me aan een winkel helpen met mooie en betaalbare kleding voor hem
thanks

pegie

Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1191


An
25-11-2005
 Meld misbruik7-10-2005 3:40:06

Ik heb geen idee van prijzen van kostuums. Maar mijn vriend is van plan er een te huren. Hij draagt eigenlijk nooit een kostuum en heeft dus ook geen zin om er veel geld aan uit te geven. Ik geloof dat huren +/- 75Euro kost.
Hoop dat dat helpt, groetjes, An



Els
1-4-2006
 Meld misbruik7-10-2005 7:17:44

Ga eens in een gewone winkel kijken in plaats van in die speciale ceremoniewinkels en dergelijke... ik denk aan C&A, H&M, WE,... er zitten best mooie kostuums tussen!! In Nederland ken ik ook wel wat winkels waar de prijs rond de 500 zit, maar dat is al wat ver misschien hé?



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-10-2005 8:06:29

Hallo Pegie

Mijn vriend die huurt ook gewoon zijn pak, is mooi en voordelig.

als je dan toch een pak wil kopen zou ik eens gaan naar bv de Massimo Duti, de Zara daar hebben ze altijd mooie pakken !

Trouwens mijn vriend die heeft ook een kostuum gekocht voor huwelijken enz. van Versace dan nog en kostte ik toch niet te prijzen die jij noemt, dus die prijs van 3000€ daarvoor heb je volgens mij toch echt wel een gouden hoor !!!

Zou gewoon eens gaan kijken in de winkels en zeker nog niet panikeren !!

groetjes

Lien



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik7-10-2005 8:27:39

Hoi,

Mijn vriend heeft een kostuum gekocht van Hugo Boss, zeer mooi, en zeker goeie kwaliteit. Inclusief das en hemd kwam dit op 750 EUR. Hugo Boss vind je in veel winkels.

Groetjes,

Joke



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik7-10-2005 9:15:29

Hey Peggie,

Ook mijn vriend huurt zijn trouwkostuum. Voor een 3 delig kostuum en hemd (zo één waarvoor je geen das nodig hebt) betalen wij €138. Een aanrader is zeker Vergo in St. Katelijne Waver. Moderne kostuums tegen voordelige prijs.

Als je toch liever één koopt, zou ik ook C&A, H&M, WE, .... aanraden. Daar hebben ze vaak heel mooie kostuums voor weinig geld.

groetjes
kathleen
03.12.05



Phyllis

 Meld misbruik7-10-2005 10:32:52

Je kan ook eens gaan kijken bij E5 mode. Daar hebben zo ook degelijke kostuums tegen zeer betaalbare prijzen (€200)



robben
20-5-2006
 Meld misbruik7-10-2005 11:55:04

mijn vriend moet voor izjn werk elke dag een kostuum aandoen. Hij heeft er verschillende van hugo boss (toch een 'sjieker' merk) maar aan die prijsklasse zit hij toch ook niet hoor! Ik schat at hij er zo'n 300 à 400 euro vr betaald!
Isabelle 20/05/2006



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik7-10-2005 12:58:49

Ik weet niet van welke streek jij bent, maar bij ons in Lennik is er een hele mooie herenwinkel (ze hebben trouwens ook een dameswinkel), Devos Kleding genaamd.
Daar hebben ze kostuums van alle prijsklasses. Mijn vader is er 3 weken geleden een kostuum gaan kopen om naar een feest te gaan en hij zag er echt als een bruidegom uit. Superknap! En dat kostte in totaal nog geen € 500. De service is daar gewoonweg super! Op 4 dagen tijd hebben ze nog alles kunnen aanpassen enz. (hij was natuurlijk grandioos te laat om zijn oude kostuums eens te passen en zag dus ook véél te laat dat hij wel een beetje verdikt was...)
Als je wil, kan ik je zelfs een foto doorsturen (mail me dan op sofie.desmedt@loyens.com).

Niet panikeren, je vind genoeg hele mooie kostuums voor véél minder geld dan de bedragen die jij daar noemt hoor!

Groetjes,
Sofie
07/07/2007




leen
4-6-2005
 Meld misbruik7-10-2005 13:46:06

Mijn man (we zijn ondertussen al 4 maand getrouwd) heeft zijn kostuum gehuurd bij Azaert in Gent en die prijs viel heel goed mee! Die prijs die je noemt vind ik toch wel overdreven! Mijn man moet voor zijn werk ook dikwijls een kostuum dragen, onlangs kocht hij een van Ralph Lauren, wat toch een deftig merk is en die prijs viel echt wel goed mee!x



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik7-10-2005 17:16:47

Dat vind ik toch wel heel veel geld voor een kostuum. Mijn vriend,intussen man moest ook zelf betalen en daar hij nooit een kostuum draagt, hebben wij éne gehuurd. Kostte +/- 100EUR indien we het gingen kopen was het 420 EUR. Winkel JONAVAN,Hij was prachtig!



Elke
12-8-2006
 Meld misbruik7-10-2005 18:54:49

Hangt ervan af van welke streek je komt, maar in Veerle-Laakdal is er ook een herenkledingwinkel: 't Kleske. Daar hebben ze héél veel keuze in kostuums. Vorig jaar heeft mijn vriend daar een kostuum gekocht omdat hij toen getuige was voor het huwelijk van zijn vriend. Dat kostuum heeft toen 600 euro gekost inclusief hemd en das.

Groetjes

ELKE 12-08-2006



An
13-8-2005
 Meld misbruik9-10-2005 15:13:24

Hoi Pegie,
Mijn man heeft een kostuum van Hugo Boss gekocht, 800 euro (vest, broek, hemd en das). Als je eens gaat kijken bij JBC, H&M, C&A, Zara, of in van die winkels waar ze merkkleding aan bodemprijzen verkopen (Top, Dod, Maasmechelen Village..) vind je zeker en vast kostuums die heel wat goedkoper zijn.
Groetjes en veel succes!
An



Katleen
21-7-2006
 Meld misbruik12-10-2005 13:32:57

Hey Peggie,

Mijn reactie is mss vrij laat, maar ik ben van de regio Mechelen en kan je Style Tailors aanbevelen te Mechelen. In deze winkel kan je zowel huren als kopen, van casuel tot hugo boss tot een smoking... en de prijzen zijn zeer betaalbaar. Mijn vriend kocht er vorig jaar een prachtig kostuum, met hemd en das voor 300 euro... En ook de service is er heel goed.

Veel succes met de zoektocht!

Katleen
21/07/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...