Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw 08/08/09! Verloop van onze dag :-)

  27-8-2009 19:11:14
Hello iedereen,
Zoals een goede huismoeder, ga ik mijn belofte nakomen door een verslagje te geven van onze mooiste dag van ons leven!

Eerst en vooral zijn we samen opgestaan. Mamoe en papoe zijn tot hier gekomen om 7u30 en ik ben met mamoe naar de kapper en de shminkster gegaan. Papoe die heeft ondertussen broodjes gemaakt voor de familie en getuigen die later kwamen. Mijn toekomstige (op dat ogenblik) was onze oldtimer (Chevy Impala '65) voor onze deur gaan zetten en om 10u is hij zich gaan klaarmaken bij zijn getuige.
Ondertussen zijn mamoe en ik terug naar huis gekomen en heeft papoe mij geholpen met mij klaar te maken.

Om 11u is de fotograaf toegekomen en die mocht alleen binnen. Ik wou dat niemand mij zag voor dat Mark (mijn ventje) mij had gezien (behalve mamoe, papoe en de fotograaf).
Om 11u30 was onze ceremoniemeester (goede vriend van Mark) gekomen en die heeft dat super goed gedaan over de hele dag!
Om 11u45 is Mark mij dan komen ophalen en daar heb ik hem dan een cadeautje gegeven. Een mooie vulpen met onze namen en trouwdatum in gegraveerd! Zo kon hij die direct gebruiken in het gemeentehuis :-)
Papoe heeft dan de broodjes uitgedeeld en nadien naar het gemeentehuis gereden (12u10). Daar was het op 15min. gedaan en kregen we een glas aangeboden.

Om 13u15 zijn wij doorgereden naar de feestzaal Ter Poorte in Wellen (Moke eetkaffee) waar alles super goed en echt "af" was en waar we onze huwelijksviering hebben gegeven.
Het was een vrijzinnige viering (CMD) en echt zoals we het wouden... gewoon perfect!
Het weer was niet echt warm 's morgens en we hadden al een beetje schrik, maar met naar het gemeentehuis rijden was er al ietsje zon, maar toen ik met papa naar het altaar ging naar mijn toekomstige echtgenoot... dan is de zon erdoor gekomen en is ze blijven schijnen over de hele dag! Het was echt prachtig :-). De 2 getuigen, 3 vriendinnen van mij en papa hebben een tekstje voor gelezen. Die waren ook héééééééééél ontroerend! Zo lief allemaal!

Nadien 15u30 zijn wij foto's gaan nemen en ons gaan verfrissen op onze kamer (net naast de zaal, speciaal voor honeymoon) wat ook een groot voordeel was!
Om 17u30 zijn de gasten gekomen voor de receptie, waar we mega lekkere hapjes hebben gekregen.
Om 19u30 zijn de naaste familie en beste vrienden aan tafel gegaan, waar mijn mama en peter een héle mooie onroerende speech hebben gegeven. We hebben ook een mega goed voorgerecht, hoofdgerecht en bruidstaart gegeten.
En om 21u30 zijn de fuifers toegekomen en toen wouden wij onze openingsdans doen, maar toen zijn mijn broertje (mijn getuige) dat hij een powerpoint presentatie had gemaakt. Daarin stonden allemaal foto's van mij en Mark van vroeger tot nu! Héél lief van hem!
Dan hebben wij onze openingsdans op het liedje van (Staind: All I want) gedaan. Dit is zo GEEN cliché nummer en zoveel beter vonden wij!
De 2e slow was met papa en op het nummer "nothing else matters van Metallica"... mega lang maar oh zo goed nummer!
En om 23u30 zijn ze met een goe vettig pakske friet rondgegaan. Echt leuk!

En om het hoogtepunt van de avond te vertellen... mijn man en ik waren heel even onze cadeautjes naar ons kamer gaan brengen en toen zei hij...wacht is heel even. EN dan komt hij de kamer uit in een wit kostuum. De hele dag had hij een zwart kostuum aan met een wit hemd en dan komt hij daar uit die kamer met een WIT kostuum en zwart hemd! Ik was sprakeloos! Hij heeft daar de show gestolen, echt waar... iedereen vond dit beeldig! EN ik als eerste. PRACHTIG!
Maar om mij niet te vergeten :-). Ik heb ontzettend véél goeie commentaar gekregen over mijn kleed. Iedereen vond het een echt "princessen"kleed. Ze zeiden dat het net het kleed van sneeuwwitje was.
Ik heb me dan ook de hele dag zalig goed gevoeld en werd ook behandeld als een echte princes :-))))

08/08/09 is een dag die voor ons gegrift staat in ons geheugen voor het leven!!!!

Groetjes en bedankt voor alle leuke tips die jullie mij hebben gegeven.

Jessica
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1096


Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik27-8-2009 19:47:17

Een hele dikke proficiat!!
En zijn er geen foto's? :-) Ik ben zo nieuwsgierig naar de foto's want jullie zullen er prachtig uit gezien hebben. ;-)

grtjes
5/9/2009



An
10-10-2009
 Meld misbruik27-8-2009 19:55:15

Ben toch ook wel benieuwd naar dat prinsessenkleed... :-)
Zijn er geen foto's?



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik28-8-2009 8:46:26

Hey Jessica

Een hele dikke proficiat! Onze dag gaat er ongeveer hetzelfde uitzien, dus ben blij dat het haalbaar is! :-)

Geniet nog van je wittebroodsweken en hopelijk drop je hier nog enkele foto's want kan het niet laten om nieuwsgierig te zijn naar jouw kleed!

Groetjes en nogmaals proficiat!
Katrien
36 dagen te gaan



Jessica
8-8-2009
 Meld misbruik28-8-2009 9:02:10

hello, leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn :-)
maar hoe kan ik een foto op deze site zetten? Via een link naar een website of hoe? Help me :-))))

Groetjes
Jessi



S
30-10-2010
 Meld misbruik28-8-2009 20:58:21

Hey!

Alvast een dikke proficiat!

Mijn vriend en ik denken er ook over om een "alternatieve viering" te organiseren, maar hebben er geen ervaring mee en weten niet goed wat we er van mogen verwachten.

Kan jij me er wat meer info over geven? Eventueel een voorbeeld van teksten, rituelen,... Hoe ging dit er bij jullie aan toe? Vooraf en de dag zelf?

Alvast bedankt en geniet van het gehuwde leven!

groetjes,
Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...