Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 september 2009

  26-8-2009 9:25:21
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn laatste pas gehad van mijn kleed, en ook proefkapsel en make-up gehad, en ben SUPERBLIJ, het was echt geslaagd :)

Om 12u kwam de visagiste, eerst heeft ze me een uitgebreide gelaatsbehandeling gegeven, nadien de kleurtjes gekozen die ik mooi vond, en dan de make-up gedaan zoals op de trouw, echt heel mooi...
Bovendien is zij eigenlijk een vriendin van me, al van toen ik klein was, dus het is dubbel zo leuk. Ze zal er op de trouw een hele dag bij zijn, zodat indien nodig, ze me af en toe eens kan bijwerken (vb voor de receptie s avonds), leuk toch...

Daarna ben ik naar de kapper gegaan. Ik wist nog totaal niet wat ik wou: los of opsteken, enfin we zijn eruit geraakt.
Hoe een mens kan veranderen door make-up en haar, echt ongeloofelijk!

Dan was het eindelijk tijd voor mijn kleed. De laatste retouches waren gedaan, zodat het nu perfect zat.
Bruidjes die hier meelezen, herrinneren zich misschien nog dat ik twee weken geleden plots van kleed heb gewisseld...
Wel gisteren was ik zoooooooooooo blij dat ik het gedaan had! Het is echt volledig mijn goesting nu, het staat me heel goed, ik ben er superblij mee !! Ik kan al niet meer wachten om het een hele dag aan te hebben, en vooral om mijn aanstaande zijn gezicht te zien ... :)

we moeten nog een paar kleine dingen regelen tegen de trouw, maar van mij mag het nu gaan komen hoor, ik ben er helemaal klaar voor !!!!!

En hoe staat het met de andere aanstaande bruidjes ??

groetjes
van een enthousiaste bruid to be
05/09/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 940


Tine
28-8-2009
 Meld misbruik26-8-2009 10:09:02

Hallo,
Ik trouw binnen 2 (!) dagen al. Ik ben er ook volledig klaar voor. Morgen de kostuums halen, voor de rest is alles in orde.
Groetjes,
tine



annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 11:59:52

Dag Ariadne


Bij ons nog heel wat stress....
Nog een paar afmeldingen gehad en zelfs iemand v d suite (een relatie die op de klippen is gelopen...). We moeten menu's en pijlen nog printen. Ringen geraken hopelijk nog klaar en dan nog ophalen (ze waren niet zoals we ze gevraagd hadden...)
Ook zoeken we nog bedankingen voor mensen die ons speciaal geholpen hebben.

Dus nog wel wat te doen.KLeed heb ik hier al een paar weken hangen, dus dat is in orde. Kapsel ook, wel maandag nog eens uitproberen op tijd en make-up zaterdag. Zaterdag ook vrijgezellenfeest... kijk ik ook echt naar uit!
Daarnaast nog vaak nog wel wat ongeloof van gaat dit me nu allemaal over komen...
nog veel aftelplezier!
gr
Ann



ilse
4-7-2009
 Meld misbruik26-8-2009 12:18:34

Morgen laatste pas, qua kapsel en make-up is alles getest en geregeld, maar blijf toch twijfelen... t zal zich volende week zaterdag wel allemaal uitwijzen zeker? ;-)
Voor de rest nog wat kleine prulletjes te regelen (bedankjes afwerken, decoratie afwerken....) maar we hebben nog eventjes he.
Ik heb zaterdag ook mijn vrijgezellen en kijk er enorm naar uit!
Niet te geloven dat 'onze' datum zo snel nadert he :-D
Alvast een geweldige dag gewenst!
Ilse
5/09/09



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 13:21:40

Inderdaad het is super snel gegaan die laatste maanden.
Ik moet de bloemen nog bestellen voor in de Kerk, bruidsboeket ook nog (hopelijk al niet te laat), bespreking met DJ, vrijdag 2de pas kleed (was eind juni al van gedacht veranderd, dus heb het definitieve nog niet gezien), misboekjes zijn in druk gegaan, bruidsmeisjes hun schoenen nog kiezen deze zaterdag, bedankjes voor de kindjes aan de kerk afwerken, en bedankjes voor receptie en avondfeest in elkaar steken.
Zaterdag 5/9 heb ik mijn vrijgezelle, en ik weet absoluut nog van niets!!! Iedereen heeft al kei goed kunnen zwijgen, en ik ben ongelijk nieuwsgierig...
Sofie
19/09/09



Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 14:15:15

Ik trouw 4 september en bij ons is eigenlijk wel alles in orde. Enkel nog vrijdag kleed en kostuum afhalen, nog snoepjes kopen voor in onze bedankjes, volgende week nog een afspraak met de dj,en vrijdag nog eens terug voor mijn make)up aan te passen. dan hebben we het denk ik!!
spannend he!!
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...