Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

t.a.v. Vicky: mijn trouwdag

  6-10-2005 10:53:54
Dag Vicky!

Wel, onze trouwdag was echt ideaal! Het had dus de hele nacht geregend, en ik had nauwelijks een oog dicht gedaan. We waren de dag voordien nog tot 23 u in de feestzaal bezig geweest met decoratie en tafelindeling (naamkaartjes plaatsen enzo), pijltjes ophangen ... dus ik lag er laat in!! Om 6u ben ik opgestaan, een douche genomen en om 7 u moest ik bij de kapper zijn, voor maquillage, manicure en mijn haar. De kapper is bezig geweest tot 9u30, maar het was pas toen mijn papa mij ophaalde bij de kapper en zei dat mijn man gebeld had (om te vragen of hij al kon komen) dat het begon door te dringen!!! Ik heb me dan thuis tamelijk snel aangekleed en toen werd er aangebeld en kwam ik de trap af en daar stond mijn schatje dan!! Mijn ouders hadden een mooi muziekje op gezet en mijn schatje begon al te huilen omdat hij mij zo mooi vond, echt heel emotioneel!! Hij had me vastgenomen en ik voelde de traantjes lopen, dus kwamen ze bij mij ook en natuurlijk ook bij iedereen die er rond stond!
We zijn dan met twee auto's vertrokken naar de plantentuin voor onze foto's (de oldtimer van mijn man en de auto met de twee fotografen en mijn zus, die mijn kleedje wat in het oog hield!) en toen we aan onze voordeur buitenkwamen, stonden heel wat buren te kijken en te sniffen! Echt heel speciaal!
Na de fotoreportage zijn we terug naar bij mij thuis gegaan, vanwaar mijn man en zijn papa (die erbij was voor de foto's) terug naar bij hun gegaan zijn om daar met hun deel van de bruidsstoet te vertrekken. En dan om 13u15 stond de hele bruidsstoet in de straat om naar het gemeentehuis te vertrekken! Daar stond al heel wat volk te wachten, mensen die het via via hadden vernomen en die toch eens kwamen kijken, echt leuk! De trouwceremonie was heel snel afgelopen, de burgemeester deed het nogal rappekes, maar het was wél met rode loper en bruidsmars en al! En na de oficiële trouw was er een receptie aangeboden door de gemeente.
Na die receptie hebben we nog foto's gemaakt aan het gemeentehuis en dan zijn we naar de feestzaal vertrokken, dat was een dik halfuur rijden. Toen zat ik met mijn man in de auto en dat was zo'n héérlijk gevoel!!
Daar was het dan opnieuw receptie, 100en kusjes en handjes gegeven, eigenlijk vond ik dat daar de meeste verplichtingen waren. Aansluitend daarop was er avondfeest (met minder gasten, maar geen nieuwe) en dat heeft tot ongeveer 3u30 geduurd. Mijn zus, die speciaal uit Afrika was gekomen voor de trouw, heeft een hele lieve en ontroerende speech gehouden waarbij de hele zaal kippenvel kreeg!! De openingsdans was voor ons twee ook heel emotioneel, omdat je dan echt beseft dat je met je man/vrouw het leven als het ware indanst. Toen had ik wel wat traantjes, het voelt toch wel heel erg bijzonder aan!!
Na het feest heeft mijn man me in ons appartementje over de drempel gedragen :) en aan onze gevel hing een groot doen met 'just married'. Het was echt onbeschrijflijk!! Het is echt zo dat je trouwdag één van de mooiste dagen van je leven is, omdat je die dag echt zegt dat je met elkaar verder gaat wat er ook zal gebeuren. Je beseft die dag dat er zoveel goeds is, en dat je dat aan elkaar te danken hebt, en da's een gevoel dat je overrompelt! Mijn man en ik zijn al meer dan 7 jaar een koppel en toch vinden we allebei dat onze trouw onze relatie iets extra gegeven heeft dat we anders nooit hadden kunnen hebben!
Dus, geniet er volop van, je trouwdag is alle moeite en voorbereidingen echt waard!!!
Ik ga binnenkort wat foto's op mijn website zetten, ik laat het dan nog wel weten op dit forum!

liefs!
Gaelle

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1382


Ann
20-5-2006
 Meld misbruik6-10-2005 14:31:28

PROFICIAT GAELLE. Een beetje laat maar toch.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-10-2005 22:31:51

Sniffel sniffel, zit hier nu weer te snikken! Zo mooi! Doet het niet raar om over 'je man' te praten ipv over 'je vriend'?
Ben echt blij dat je dag zo goed verlopen is.
Tot hoors

Vicky



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik8-10-2005 23:14:35

hoi Vicky!

Ja hoor, ik moet wel toegeven da'k er speciaal op gelet heb om altoijd mijn man te schrijven, want soms heb ik het nog over mijn vriend ;)
Het is echt zo heerlijk, getrouwd zijn, echt!! Geniet maar volop van de voorbereidingen, en voor je't weet (écht) is dé dag er en is het alweer voorbij!

liefs!
Gaelle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...