Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

herdenken overleden opa en oma

  24-8-2009 13:53:56
Hallo allemaal

Op 12/09/09 is het zover... spannend.

Mijn opa is vorige maand gestorven en mijn vriend zijn oma is vorige week overleden.

Graag hadden we iets gedaan voor hen op ons trouwfeest.
Een foto met kaars vinden we te emotioneel, ook voor onze ouders.

Een tekstje voorlezen was één optie maar heeft iemand anders nog een idee?

Bedankt
xxx

SVEN
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1153


Sara
12-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 14:01:05

Een tekst voorlezen is ook wel heel emotioneel, niet? En zeker als je het zelf gaat voorlezen.
Voor mijn overleden mama heb ik een tekstje geschreven, en dat hebben we achteraan het misboekje laten zetten; het wordt niet voorgelezen ofzo,maar de mensen zien het sowieso.
En de bruidskindjes laten ballonnetjes op om de mensen te herdenken die er niet bij kunnen zijn, dit gaat de pastoor vermelden tijdens de viering.
veel sterkte...
Sara



Jessica D
3-7-2010
 Meld misbruik24-8-2009 14:19:02

Ik zou ook eerder een tekstje voor- of achteraan het misboekje zetten. De mensen bladeren er zowiezo toch eens in voor de mis begint.
Veel sterkte, en maak er toch een droomdag van!
groetjes!



Anke
15-10-2011
 Meld misbruik24-8-2009 15:18:05

Wij laten na onze dienst ook witte ballonnen op voor de overledenen die er niet meer kunnen bijzijn, wij vermelden dit tijdens onze dienst, ik wilde ook eerst een tekstje voorlezen, maar aangezien ik nogal rap in tranen uitbarst, hebben we besloten dit niet te doen!



Lorianne

 Meld misbruik25-8-2009 12:41:16

hey,
mijn pepe is begin deze maand gestorven en mijn meme vorig jaar. Ga hen dus echt missen die dag. wij trouwen ook op 12/9. Maar hen vermelden lukt nog niet, niet voor mezelf of mijn familie. Ik ga gewoon de dag erna mijn bruidsboeket op hun graf gaan leggen. zo betrek ik hen er symbolisch ook bij...
groetjes,
Lorianne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...