Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingskaartjes

  5-10-2005 14:10:50
Hallo allemaal,

Nog 73 dagen! Het begint te naderen. Vanavond gaan we het menu vastleggen. Ik ben nog bezig met vanalles te regelen. Ik wou naar de drukker gaan om af te spreken voor de bedankingskaartjes, maar zit nog met een vraag. Worden de bedankingskaartjes enkel naar de genodigden van het avondfeest gestuurd, of ook naar de mensen die enkel naar de receptie uitgenodigd zijn. De drukker zegt mij dat dit normaal naar iedereen gestuurd wordt, maar misschien is dit gewoon een truc om meer drukwerk te hebben. Hoe doen jullie dit?

Groetjes,

Joke
17/12/2005

Joke
17-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1154


Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik5-10-2005 14:21:02

Wij gaven aan iedereen die cadeau had gegeven een bedankingskaartje. Er zaten zelfs mensen (buren, verre kennissen) bij die bloemen afgaven in de kerk waar ik alsook een bedankingskaartje heb afgegeven. Wij hebben ze nadien in de bus gestopt of afgegeven daar wij ze zelf hadden gemaakt.



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik5-10-2005 15:07:23

Dag Joke

Dit wordt aan iedereen gegeven. 'k ga er ook geven aan mensen die niet geweest zijn, maar toch iets gegeven hebben.

Groetjes
Vanessa
09-09-05



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik5-10-2005 15:39:38

Hey Joke,

Dat wordt normaal gezien aan iedereen gegeven die je om 1 of andere reden te bedanken hebt: voor een cadeau, voor bloemen, centjes, ... Zo kregen wij zelfs een bedankje van onze buren omdat wij hun tuin met bloemen hadden versierd op de ochtend van hun trouwdag!

iets anders:
Je had vorige maand ivm misboekjes je e-mailadres gegeven en gezegd dat wie geïnteresseerd was in je mis, altijd een mailtje mocht sturen. Nu heb ik al 2x geprobeerd, maar het lukt precies niet. Mijn adres is bridetinne@yahoo.co.uk

Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!

Groetjes,
Tinne
26.08.2006



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik5-10-2005 16:04:33

Hey Joke,

wij trouwen 2 weken voor jullie en onze kerstkaartjes worden meteen onze bedankkaartjes (gaan enkele van onze foto's speciaal in "kerstsfeer" maken).

Wij sturen ook naar iedereen die we om één of andere reden willen bedanken een kaartje.

Nog veel succes ... het komt nu wel heel dichtbij hé

groetjes
kathleen



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik5-10-2005 16:29:39

Hallo,

Dank u voor de reacties. Zal dus inderdaad aan iedereen een kaartje sturen.

Op onze kaartjes komen ook meteen onze kerst- en nieuwjaarswensen. Leuk idee hé.

Tinne, sorry, maar heb echt nog geen tijd gehad. Omdat je zo'n lange mail gestuurd had, en ik een deftig antwoord wil geven, heb ik nog geen tijd gevonden om dit te doen. Komt zeker dit week-end in orde.

Groetjes,

Joke



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik5-10-2005 21:54:43

Hey ja, dat is een super idee van die kerst- en nieuwjaarswensen! Origineel ook!

Ah, je hebt die mail dan toch gehad. Geen probleem, hoor, dat het wat langer duurt; ik weet hoe druk het kan zijn. Ik dacht alleen dat het een fout adres was of zo ;-) Je moet maar zien wanneer je tijd hebt; er is helemaal geen haast bij. Ik zie het wel :-)

Succes bij de drukker en nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!!

Greetz,
Tinne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...