Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met trouwkleed na het huwelijk

  24-8-2009 8:53:05
Hey iedereen, ben nu bijna 2 maand getrouwd: kleedje is al gereinigd en optimaal gebruikt geweest (is ook meegeweest naar Mexico voor fotoreportage). Maar wat doe ik er nu mee? Mijn man wil het graag op een paspop, maar dan kruipt er stof in volgens mij en hoe onderhoudt je dat dan... In de kast hangen is dan het andere uiterste dat ik dan ook weer niet wil. Wat doen jullie met je kleedje, buiten verkopen :-)

Valerie
een supergelukkig getrouwde vrouw

Geert
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1231


s
1-6-2007
 Meld misbruik24-8-2009 9:49:24

In de kast hangen. :(
Ik heb het ook nog wel eens aangedaan voor een andere gelegenheid, maar ik heb geen wit typisch trouwkleed.
Ik heb er ook een paspop voor, maar durf het er niet ophangen omwille van verkleuren. Mijn kleed heeft echt een felle kleur en ben bang dat het gaat afgaan.
Dus hangt het in een hoes in de kast. En af en toe kijk ik er eens naar.



Saar
5-6-2010
 Meld misbruik24-8-2009 10:36:27

Laten inkaderen... :-)



silke
27-2-2010
 Meld misbruik24-8-2009 13:01:30

eventueel laten verwerken door naaister tot een ander kleedje dat je op andere feesten kunt aandoen?



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik24-8-2009 13:03:21

het mijne komt toch op een paspop in der slaapkamer hoor! Wel niet dicht bij het raam (wegens verkleuren). In de kast hangen vind ik enorme zonde. Na een paar jaar zal ik dat misschien wel doen. Mijn stiefmama heeft haar vroegere trouwkleed van zolder gehaald en dat staat nu al 1,5 jaar op een paspop in de trappenhal en is toch niks verkleurd of bestoft...



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik24-8-2009 16:35:25

Hoi,

eerst en vooral proficiat met je huwelijk! Ikzelf ben ondertussen een jaar en 3 maand getrouwd en mijn kleed hangt sinds die tijd op een paspop. Valt precies geen stof op, is echt nog heel mooi! Mijn kleed is ecru en de paspop zwart en ziet er echt nog super uit. idd, wel niet in de flakke zon zetten.

Het heeft een half jaar beneden in de living gestaan en dan (als de kerstboom een plaatsje nodig had) naar de slaapkamer verhuisd en is echt leuk om er zo elke dag nog eens aan te denken :)

Groetjes!

Cathy



Lies
15-5-2010
 Meld misbruik26-8-2009 12:57:45

Hallo

Ik weet niet of je al kinderen hebt, maar mijn moeder heeft destijds haar trouwkleed laten verknippen tot wiegbekleding en dekentje ... heel origineel en 't gaat al 25 jaar mee :)
Vind het ook een mooi gebaar, huwelijk, kindje ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...