Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk 22 08 2009

  24-8-2009 8:49:43
Dag Bruidjes,

Onze dag is spijtig genoeg voorbij, we hebben een ongelooflijke dag gehad en zijn nog steeds aan het nagenieten. Alles is perfect velopen en dat is iets waar je op voorhand alleen maar van kan dromen.

Van deze dag hebben we samen echt genoten, veel met elkaar gepraat, echt super, alles verliep vlot en de zenuwen waren af en toe sterk aanwezig maar dat hoort erbij.

We hadden fotografe Hilde Collier, zij is echt een supermadan, ze kent haar vak ongelooflijk goed en geeft je een heel goed gevoel.

De dag gaat zeer snel voorbij omdat alles zo op elkaar volgt, maar we hebben genoten van elk moment.

Aan alle toekomstige bruidjes, geniet van jullie dag want hij is echt snel voorbij en hopelijk kunnen jullie ook allemaal terugdenken aan een super toffe dag die je nooit meer zal vergeten.

Succes met jullie voorbereidingen en geniet van elk moment

Van een zeer gelukkige bruid en bruidegom
Jirka en Bart
22 08 2009

B&J
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 864


Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik24-8-2009 9:42:57

Hallo

Een dikke proficiat met jullie huwelijk. Geniet samen van het mooie getrouwde leven.

Groetjes Petroeska
16/04/2010



Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik24-8-2009 13:43:05

Van harte proficiat met jullie huwelijk!




Vera
22-8-2009
 Meld misbruik26-8-2009 12:36:29

Proficiat Jirka en Bart! Wij zijn ook op de 22ste augustus getrouwd :-)
Ik kan ook alleen maar beamen dat de dag heel snel voorbij is! Maar oh zo fijn om samen na te genieten!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...