Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juweel met organza

  23-8-2009 22:16:36
hallo bruidjes,

nadat ik vorige week hier mijn verhaal heb verteld over het feit dat ik drie weken voor onze trouw nog van kleed heb gewisseld, ben ik nu op nog op zoek naar het juiste juweel voor op mijn jurk.

Vermits mijn vorige jurk een haltertop was bezet met parels, ging ik geen ketting dragen, maar nu is mijn jurk een effen bustier, en wil ik toch juwelen, liefst een set met bijpassende armband.
ik heb een voorbeeld gezien van parels afgewerkt met organza lint.( www.gittesjuwels.be en dan huwelijksjuweel nummer 19)deze vindt ik echt prachtig. Weten jullie waar ik dit kan krijgen?

Groetjes
5/9/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1005


stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik24-8-2009 8:00:56

Heb je al gezien dat er een telefoonnummer van die Gitte bijstaat? Ik zou er gewoon een keertje naar bellen, dan moet je het toch te weten kunnen komen he?

016/565341



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik24-8-2009 8:02:40

Er staat wel 'weg' bij nummer 19...



ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 9:03:44

ja, het is inderdaad daar niet meer te verkrijgen, het is daarom dat ik hier vraag of jullie weten waar ik iets dergelijks kan kopen?

groetjes



Lien
7-5-2010
 Meld misbruik24-8-2009 13:43:19

ik zou ook gewoon eens bellen. misschien kan ze zo nog wel ene maken he


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...