Terug naar overzicht
Hey Evi,Mijn bruidsboeket kwam van bij Onverbloemd in Meerbeke bij Ninove. Ik was heel tevreden over haar creatie !! Ze heeft ook een website www.onverbloemd.com Momenteel is ze wel in zwangerschapsverlof tot begin september.Groetjes,Janick 09/05/09
seniflorum te lede. ik vind dat die hele mooie boeketten maken.www.seniflorum.be
mijn boeket komt van Annick Van Wesemael uit Ledeik was er heel blij meewww.annickvanwesemael.be ons boeket zelf kan je zien opwww.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl welke bloemist je ook kiest, wees er wel snel bij want ze nemen maar een aantal bruidjes per dagsucces en groetjeschristel
Domus Florum in de Molenstraat in AalstSCHITTERENDE boeketten en waar je tenminste kwaliteit krijgt voor je geld! http://www.domusflorum.be/
Bloemenzaak L'Atelier in de Korte Zoutstraat te Aalst.Ik was er zeer tevreden met het bruidsboeket. De floriste was heel vriendelijk en we hebben samen stap voor stap het boeketje besproken. Ook de tafelversiering hebben we daar besteld en deze was volledig in dezelfde lijn van het bruisboeket gemaakt.
er is er een in erpe mere genaamd seni florum wel iets duurder maar heel speciaal en sjik