Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAN EMMY

  21-1-2004 22:37:26
Ja, onze namen zijn bijna gelijk, maar de trouwdatum is helemaal gelijk. Heb jij al een kleed? Waar trouw je?
Op 20/8 zijn wij juist 7 jaar en 6 maanden samen, maar we kennen elkaar ook al langer...

groetjes,
Emmely

Emmely
20-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1198


EMMY
20-8-2004
 Meld misbruik21-1-2004 22:53:51

Wij trouwen in Zwalm (Oost-vlaanderen) mijn oudste zus gaat mijn trouwjurk maken,ze heeft mijn andere zus haar kleed ook gemaakt dus ze kan dat wel.Het was nu zondag opendeur bij Mia Monta ik heb daar een paar trouwjurken gepast en ze gaat ze proberen na te maken dus nog veel werk te doen,onze zaal is ook al in orde,nu nog trouwringen,... hoe staan de voorbereidingen bij jullie?



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik22-1-2004 18:11:27

Wij trouwen in een tent deze zomer. Dus ook nog veel voorbereidingen. Een traiteur hebben we al, ook de officiëlere dingen zijn in orde als kerk, gemeentehuis,.. we doen altijd verder dus ja.. het grootste probleem wordt wellicht mijn trouwkleed. Ik moet daar dringend een afspraak maken. Ik wacht nu nog op commentaar van iemand van de site en misschien maak ik dan een afspraak in VOMAC.
Jammergenoeg heb ik geen zus die een kleedje kan helpen maken, en zelf zou het me ook niet lukken..
Groetjes,
Emmely



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:50:17

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...