TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
27-6-2009
|
20-8-2009 9:41:40
Hey
Om een ideetje te geven, wij hadden een altaarstuk, 2 grote stukken naast de trouwstoel en aan de stoelen in de gang was er ook een klein boeketje met een roosje en ander groen (was heel mooi maar ken al die namen niet van de planten/bloemen om het beter uit te leggen) de prijs van de bloemen kwam op €185 zonder werkuren want vrienden van mij die bloemschikken hebben dit voor ons gedaan. Mijn bruidsboeket heeft mijn man gekozen en kwam op €145 (was schitterend mooi :)) Veel plezier
Groetjes
Ellen
|
|
Christel
30-6-2007
|
20-8-2009 9:57:30
Wij hebben voor een bloemstuk aan ons deur, een groot altaarstuk, en roosjes aan de stoelen , en corsages voor de mannensuite(6 stuks),en mijn bruidsboeket 500 euro betaald.
het had nog duurder gekund , maar omdat ze wist dat 500 euro mijn maximum prijs was heeft ze bijvoorbeeld meer hortensia's gebruikt en wat minder rozen
je kan ons bloemen zien op www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl
|
|
Ilse
14-8-2009
|
20-8-2009 11:50:01
Hallo Katrien,
Je kan hier eigenlijk zo ver in gaan als je zelf wil hoor. Totaal kostenplaatje voor onze bloemen kwam op een kleine 400 EUR. Vele prachtige oranje/gele rozen en calla's plus groensel. Het bruidsboeket kwam op 170 EUR maar mijn man had er kleine steentjes in laten verwerken. Heel erg mooi! Verder was er een groot bloemstuk dat gebruikt werd tijdens de viering. Ongeveer 100 EUR. De rest is gegaan naar de bloemen van ons treintje waarmee we van het ouderlijk huis naar het stadhuis zijn gereden en terug. Ik weet niet waar je woont maar als je een goede bloemist zoekt dan kan ik je Amphora in Aarschot absoluut aanraden!
Groetjes, Ilse 6 dagen getrouwd
|
|
joke
1-8-2009
|
20-8-2009 13:19:55
hey! ik had geen klassiek trouwboeket, maar gewoon een bolletje. In de kerk hadden wij twee stukken op het altaar en twee staanders voor de lezer en ook nog wat pipetjes aan de stoelen hangen. Kostprijs : 250 €. grtj
|
|
Krista
|
20-8-2009 20:29:15
Hey Katrien,
Wij betaalden het volgende: Bruidsboeket: 60 € Corsage: 5 € Altaarstuk: 50 € Per stoel in de kerk: 4 € Bloemstuk aan onze camion - bruidswagen: 50 €
Groetjes, Krista
|
|
t
1-1-2010
|
20-8-2009 20:36:07
hey Krista,
vanwaar kwamen jullie bloemen?
grtz
|
|
Krista
|
20-8-2009 23:43:08
Onze bloemen kwamen van Passie & Vorm in Meerle ( bij Hoogstraten ). Wij zijn daar super tevreden van! Ik had een bruidsboeket met warm oranje calla's en veel groen op een bamboe raster. Zeg er heel kleurrijk en speels uit. De rest van de bloemen waren in hetzelfde genre. Als je graag foto's ziet, mag je hier je e-mailadres achterlaten.
Groetjes, Krista
|
|
Ilse
28-5-2010
|
4-9-2009 17:00:15
Hey Krista,
Ik ben wel eens benieuwd nr je foto's .
Groetjes
illeke.tuur@gmail.Com
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|