Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip fotograaf

  18-8-2009 17:48:25
Hey bruidjes,
Ik wil via deze weg nog eens onze fotograaf promoten. We hebben deze dame leren kennen via een van de aanbevelingen van deze site en hebben er geen moment spijt gehad. Ze heeft een hele dag (zo vroeg tot zo laat je wil) spontane foto's getrokken( dit was voor ons belangrijk). Na onze trouw hebben we alle foto's op dvd gekregen. In totaal hebben we haar 300 euro betaald (maar het kan zijn dat ze haar prijs al omhoog gedaan heeft). Haar website is:
www.ishootyou.be
je kan ook onze foto's zien op:
http://picasaweb.google.be/bartenimke
let wel op dat er op deze site ook veel foto albummen staan van familie dus goed kijken naar welke album je opent.

geniet van jullie dag

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 926


evy
1-3-2009
 Meld misbruik19-8-2009 9:08:02

Erg mooie foto's!!
Je had dezelfde schoenen dan mij! 'k Vond die geweldig goed zitten, al zakten de koordjes wel eens naar beneden...
En euhm, ook dezelfde auto, maar de onze was olijfgroen.
Leuk om te zien!

Groetjes Evy
383 dagen getrouwd



Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik19-8-2009 9:54:04

Zeer mooie foto's!
Op welke locaties hebben jullie deze laten nemen?

Groetjes, Danielle



Imke
4-4-2009
 Meld misbruik19-8-2009 11:37:50

ik heb geen last gehad van zakkende koortjes. Vond het alleen jammer dat de verf er zo snel af ging. mijn man heeft 1 keer erop gestaan en de verf was van de tip af.
Wij hebben onze foto's genomen in de schorre te boom en de steenbakkerij in boom. Een nicht van mij heeft haar foto's genomen aan de overzetboot en de sluizen in Boom. Was ook wel mooi.

Groetjes

Imke



Hoi Yee

 Meld misbruik19-8-2009 12:33:34

heel leuke foto's, ik dacht al dat ik die plaatsen herkende ( zelf zijn we van willebroek ), heb je toevallig nog andere leuke ideetjes voor de reportage?

Groetjes

Shum



Imke
4-4-2009
 Meld misbruik19-8-2009 22:43:41

hey Shum,

pff jammer genoeg niet. We wilden wel als het regende naar bloemenwinkel van Gastel gaan. Oorspronkelijk gingen we naar fort 5 naar het binnenfort (schijnt heel mooi en moet je bij de boswachter aanvragen) was in renovatie tot mei (we trouwden in april). Het fort 7 is naar het schijnt ook de moeite maar ben hier nog niet geweest (alhoewel ik erover woon :-( )

Imke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...