Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen en ouders bedanken

  17-8-2009 12:24:37
Hoi iedereen,

bij ons staan nog 11 dagen op de kalender, pfff begin nu wel wat nerveus te worden!
Wat we nog steeds niet hebben en zeer dringend begint te worden zijn geschenkjes om te geven aan de getuigen en aan de ouders.
We willen het wel op het feest zelf geven dus een foto van ons op onze trouwdag gaat niet. Hebben jullie aub goede ideetjes voor mij want ik zit in grote nood :-)!

Groetjes,
Sharon
28/08/2009

Sharon
28-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 894


Inge
25-9-2009
 Meld misbruik17-8-2009 12:44:06

Een Bongobon lijkt me wel leuk.



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik17-8-2009 13:16:19

He sharon,

Hier begint de stress ook te komen hoor. En het lijkt alsof we nog zoveel te doen hebben hier thuis, wij verzamelen niet bij de ouders. Kamers nog eens extra poetsen, kasten en gordijnen wassen (gene mens die ooit in de kasten ga kijken - maar tis gewoon voor het gevoel dat alles netjes is).

Cadeautjes doen we niet, maar een grote bos bloemen of een kistje wijn wordt ook wel altijd geapprecieerd. Je kan er een persoonlijk briefje bij hangen.
Enfin tis maar een idee.

Als het maar goed weer wordt ...

Groetjes,

Cindy



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-8-2009 15:30:41

een fles champagne?

Een zachte blik, een blij gelaat,
een vriendelijk woord, een goede raad.
Al lijkt het simpel wat je schenkt,
toch is het meer dan je denkt.
Bedankt, dat je onze getuige wou zijn
op ons grote trouwfestijn.
Laat de champagne nu maar knallen,
onze dag is super meegevallen.


groetjes, Carolina



eva
19-9-2009
 Meld misbruik17-8-2009 20:39:36

wij geven aan onze ouders een fotoboek cadeau met foto's van baby tot nu



Priska

 Meld misbruik17-8-2009 23:32:39

Mijn verloofde en ik gaan waarschijnlijk onze ouders een ontbijtmand(champagne,verschillende soorten boterkoeken en beleg,etc...) cadeau doen.
Je kan die thuis laten leveren en zo kunnen ze eens luxueus ontbijten.

Priska 07-05-2010


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...