Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dans met ouders

  3-10-2005 20:41:32
Hallo iedereen,

wij zouden graag na onze openingsdans, het feest traditioneel inzetten door met onze ouders te dansen (ik met mijn papa, mijn vriend met zijn mama).

Hebben jullie tips ivm de muziekkeuze?

groetjes
kathleen
http://users.telenet.be/kathleen-dimi

kathleen
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1701


Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik4-10-2005 13:17:13

Kathleen,

Wat wij gaan doen, is meteen na onze openingsdans de muziek van de openingsdans van mijn ouders opzetten en meteen daarna de muziek van de openingsdans van mijn vriend zijn ouders. Dat vond ik echt een leuk idee. (en zo kan je ook gemakkelijk verantwoorden waarom je juist dié liedjes gekozen hebt...)

Groetjes,
Sofie
07/07/2007



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik4-10-2005 19:10:28

Hallo Kathleen

Wel wij doen net hetzelfde ... De DJ raadde het ons aan omdat we een echte vermenigvuldigingsdans niet zien zitten :-)

Groetjes

Lien
26/05/06



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik6-10-2005 12:31:23

Mja, wij weten ook niet goed welke muziek voor de dans van mij met mijn pa en mijn vriend met zijn ma.
Die openingsliedjes van hen vind ik een superidee maar wat doe je als de ouders van je vriend gescheiden zijn (dat lied zullen ze waarschijnlijk niet willen horen) en mijn eigen ouders hebben nooit een openingsdans gehad (enkel een receptie)....

Iemand dan ideetjes?

groetjes,
catherine
27.05.2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...