Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help ? wil iets leuk doen voor mijn grote zus op haar dag!!!

  15-8-2009 18:21:41
Hallo, wie kan mij wat tips geven? Mijn zus trouwt op 28/08/09 en ik had graag iets leuks gedaan op het feest zelf. Ik wou eerst een fotocollage maken over het bruidspaar maar aangezien haar schoonfamilie dit al gaat doen valt dit voor mij al in het water! heeft iemand wat leuke mooie ideekes?

Alvast bedankt!

Pascal

marie claire
28-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 939


Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik15-8-2009 21:01:31

hoi,

misschien een videoreportage?
naar oude bekende gaan van je zus en vragen over hun liefste herinnering aan je zus.
De mensen van haar lagere school, een juffrouw, de mensen die naar de bruiloft komen.

of een wist je dat.... boek maken. allemaal weetjes over je zus. Een beetje htzelfde idee!

hoplelijk ben je er iets mee
Groetjes
WEndy



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 2:41:55

Als er al een foto of video presentatie loopt zou ik er geen tweede maken hoor. Dan wordt het allemaal een beetje veel. Misschien kan je achteraf iets doen. Bv. 's anderendaags een mooi ontbijt laten leveren (tegen de middag?!?)

Je kan misschien met de schoonfamilie samen werken. Anders gaat het misschien teveel uit van zijn kant? Altijd leuk als families samen werken.

Je kan een gastenboek maken waardat al foto's en teksten hier en daar instaan over hen en de mensen dingen tussen kunnen zetten. Dan moet je dit wel afspreken met hen dat ze geen boek meer kopen hé.

Een fopkado maken? Bv. een grote doos vullen met glazen, borden en bestek uit de kringloop. De doos schoon inpakken en met veel show en zwier deze op het feest naar voor dragen als kado voor hen. Net voor je er bent 'struikelen' en de doos serieus tegen de grond gooien.

Klein geld ergens in verstoppen? Hebben ze een huisdier? Bv. in het vogelvoeder. Altijd wel zorgen dat het geld 'gered' kan worden. Niet zomaar in beton gieten ofzeo hé. Ofwel eerst in plastieken zakjes inpakken.

groetjes, Carolina

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...