Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kasteel van saffelaere

  15-8-2009 13:29:26
IS er al iemand die een feest heeft laten doorgaan in het kasteel v saffelaere? Wat waren jullie ervaringen?

Ines
10-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1143


Ellen

 Meld misbruik15-8-2009 13:32:42

Hey Ines,

Wij trouwen volgend jaar in het Kasteel van Saffelaere. Zelf heb ik er nog geen feest meegemaakt, maar ik hoor alleen positieve reacties en de mensen daar zijn ook super vriendelijk. Voor volgend jaar zit alles wel al volzet tot oktober dacht ik...



lindsey
8-5-2010
 Meld misbruik15-8-2009 15:48:13

Hey,
ik heb een lange tijd weekendwerk gedaan in het kasteel van saffelaere en moet zeggen dat ieder feest altijd tot in de puntjes verzorgd was! Prachtige tuin, mooie zaal, lekker eten...Mochten wij het budget hebben hadden wij het daar zeker gedaan!
groetjes



Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik16-8-2009 13:01:24

Het enige dat ik al gehoord heb van het Kasteel van Saffelaere is dat ze niet kindvriendelijk zijn.
Als er kinderen uitgenodigd worden, moeten deze schoon, braaf op hun stoel blijven zitten. Ze mogen niet rondlopen! Niet teveel lawaai maken enzo...



Sofie
25-4-2009
 Meld misbruik17-8-2009 9:48:45

Hoi Ines!

Wij hadden in april ons feest in het kasteel van saffelaere en het was AF! Op voorhand konden we steeds met al onze vragen bij hen terecht en de dag zelf was alles tot in de puntjes verzorgd. Er was heel veel volk en toch is alles vlot verlopen, het eten was superlekker, de sfeer fantastisch.

Dus als de locatie jullie aanspreekt: zeker doen!
Ivm de kindvriendelijkheid kan ik je niet helpen, aangezien er op ons avondfeest geen kindjes waren.

Groetjes!



annelies
8-5-2010
 Meld misbruik30-8-2009 22:11:35

Hoi!

Wij trouwen volgend jaar ook in het Kasteel van Saffelaere! We hebben een 12-tal zalen in het Oost-Vlaamse bezocht en in het kasteel van saffelaere was de ontvangst gewoon superprofessioneel. Op vele andere locaties werden we "tussen de soep en de patatten" ontvangen en werd er nauwelijks tijd voor ons vrijgemaakt. Wij waren meteen overtuigd. Het was trouwens de laatste locatie die we bezochten, dus het is de moeite waard geweest om zoveel zalen te bezoeken.

Laat eens weten of je daar dan geboekt hebt? Wij hebben ook de bruidssuite besteld, maar geen idee hoe die der mag uitzien :o)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...