Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste bezoek aan CEREMONIEMEESTER

  2-10-2005 16:27:41
Hallo,

Wij moeten woensdag voor de eerste keer naar onze Ceremoniemeester. Ik heb onze voorlopige dagplanning op papier gezet ( het gemeentehuis kan pas vanaf Januari ) en enkele vraagjes. Moeten wij aan iets bijzonders denken, dat we moeten vraagen of voorstellen? Wat doet een Ceremoniemeester nog, buiten dan alles regelen voor de suite, en de volgorde van in-uit stappen van de bus?

Thanks, Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 542


davine
31-3-2006
 Meld misbruik2-10-2005 17:16:45

Dag Cindy,


Bij ons regelt hij het vervoer. Hij zorgt voor de ringen, de misboekjes, je trouwboekje. Zorgt dat alles vlotjes verloopt. Onze ceremoniemeester heeft de dagplanning voor ons op papier gezet.
Hij wil ook voor duiven, bloemen en rode loopers zorgen.

Groetjes Davine
31 maart 2006



leen
4-6-2005
 Meld misbruik2-10-2005 19:26:30

Een ceremoniemeester regelt ook de opvolging in het stadhuis en de kerk, zodanig dat alles vlekkeloos verloopt! Wij zijn nu bijna 4 maand getrouwd en ik ben dolblij dat we voor een ceremoniemeester gekozen hebben, het was trouwens een heel toffe bij ons!x



robben
20-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 9:08:47

Bij ons had de ceremoniemeester zelf een vragenlijst bij die we overliepen. Wel hadnig want aan sommige dingen had ik nog niet gedacht.
So don't worry, de ceremoniemeester denkt aan alles!
Isabelle 20/05/2006



Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik3-10-2005 15:30:36

Ik zie dat jullie allemaal al een gesprek hebben gepland met julllie ceremoniemeester maanden voor jullie trouw? Wij kunnen pas een gesprek hebben met onze ceremoniemeester een maand voor we trouwen omdat de firma nu nog niet weet wie dat zal zijn en ik voel me daar heel ongemakkelijk bij. Mijn vriend zegt dat dat normaal is maar blijkbaar niet?



hilde
9-9-2006
 Meld misbruik4-10-2005 8:30:37

Hey bruidjes,

ik hoor van jullie goeie reacties op jullie ceremoniemeester. Wij zijn nog niet rond met onze keuze van ceremoniemeester. Kunnen jullie wat adressen doorspelen zodat we onze keuze makkelijker kunnen maken. Het liefst heb ik een vrij persoonlijke aanpak en geen al te stijf gedoe.

Alvast bedankt,

Hilde
09/09/2006



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik4-10-2005 16:52:28

Ja, héél graag wat goede namen/adressen van ceremoniemeesters regio Vlaams-Brabant (Merchtem).

Alvast bedankt!
Sofie



Isabelle
17-6-2006
 Meld misbruik18-10-2005 15:04:37

Hallo iedereen

Voor mijn broer zijn huwelijk hebben mijn ouders beroep gedaan op Ceremonies Prestige (www.ceremoniesprestige.com ) uit Wemmel. Zijn grote dag is héél goed verlopen zonder opdringerigheid en was zéér professioneel gorganiseerd. Wij trouwen volgend jaar en zijn ook zinnens bij hen te reserveren.

Groetjes
Isabelle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...