Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Barbecue

  21-1-2004 19:35:51
Mijn vriend en ik hebben voor ons trouwfeest een barbecue in petto voor ongeveer 120 personen, en dit in een gerestaureerde hoeve. Vinden jullie een barbecue wel gepast als 'huwelijksfeest' of zouden er reacties op komen? Wil wel vermelden dat het een 'verzorgde' barbecue zal zijn... Groetjes, Kylie


7-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2525


greet

 Meld misbruik21-1-2004 19:41:44

ik vind het een keitof idee.waar ergens gaan jullie huwen?stuur me eens een mailtje.
Groetjes.



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik21-1-2004 20:19:04

WIj hadden dit ook eerst in gedachten maar onze ouders en familie zagen dat minder zitten. Vandaar wordt het nu een buffetvorm met allerhande warme en koude gerechten en kunnen ze zelf meer kiezen.

We zijn wel al op een trouwfeest geweest met barbecue en ik vond dit wel geslaagd; maar inderdaad sommigen reageerden negatief, niet feestelijk genoeg... maar je kan nooit voor iedereen goed doen, dus ja...

Emmely



Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik21-1-2004 21:13:01

mijn zus heeft een barbeque gedaan voor haar huwelijk (ook in een soort van hoeve) en iedereen was er weg van. Ik zou er niet mee zitten als ik van jou was. Het is jullie feest en iedereen zal het fantastisch vinden.



Letitia

 Meld misbruik22-1-2004 7:58:58

Als je iedereen zijn goesting moet geven dan geraken jullie niet getrouwd hoor! Als jullie dat fijn vinden, ga dervoor! Uiteindelijk is het jullie dag en dat is het belangrijskte! En ik denk zolang er goed ambiance is en dat ze goed kunnen eten zullen ze het wel goed vinden hé! Veel succes



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik22-1-2004 19:57:22

Wij hebben op onze trouw oa pizza en lasagna! We verwachten reacties, maar vooral toffe van de jongeren! Sommigen zullen dat niet geschikt vinden maar wij doen zo weinig volgens de 'etiquette', wij maken ervan wat wij willen, met eten dat iedereen lekker vind en vooral met veel ambiance! Het is jullie dag, als jij barbeque wil: gewoon doen!



Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik23-1-2004 12:00:04

Hallo,

Wij trouwen op 8 mei 2004 en ook wij doen een barbecue. De feestzaal beschikt over een grillinstallatie zowel binnen als buiten, afhankelijk van het weer. Wij vonden een barbecue ideaal omdat we het niet zagen zitten om iedereen een heel menu lang aan de tafel te kluisteren, er zijn namelijk vele kleine kindjes bij.
De reacties bij ons waren positief.

Lenny



Bianca
1-3-2004
 Meld misbruik23-1-2004 23:47:06

Wij trouwen 29 mei en hebben ook een BBQ. Onze traiteur komt met een aantal personen bakken en verzorgt het groeten-gedeelte e.a. in buffetvorm.
Zeker niets aantrekken van voorbarige reacties want het zal zeker en vast tof zijn!!!



Laila
16-7-2005
 Meld misbruik24-1-2004 9:29:53

Haai,
Doordat mijn vriend op gebied van eten nogal ne viesneus is en helemaal weg is van bbq hebben er ook voor gekozen, het iets typisch voor ons, daar we in de zomer vaak mensen uitnodigen om te komen bbq in de tuin... het is jou keuze hé! bbq is vele losser dan een buffet, geniet er van!



Tinne
2-7-2005
 Meld misbruik19-4-2004 19:10:36

Ook wij gaan waarschijnlijk voor een 'veredelde bbq' en wie er iets op te zeggen heeft krijgt als antwoord dat hij toch maar schoon zijn buik vol heeft kunnen eten!!!! Al waren het boterhammen met choco, de mensen krijgen zomaar en voor niks een feest aageboden!!! Als jij je er goed bij voelt moet je er gewoon voor gaan! Veel plezier nog met je BBQ,
groeten Tinne



Wendy
20-8-2005
 Meld misbruik20-4-2004 14:43:47

wij willen ook voor de bbq gaan omdat we in de zomer trouwen en we jong en oud met plezier aan tafel willen doen gaan! commentaren zijn er altijd, maar achteraf zal iedereen het leuk gevonden hebben hoor!!



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:50:52

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...