Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal gezoch in de buurt van Gent

  11-8-2009 13:19:30
Hey iedereen,

Wij zijn op zoek naar een zaal in de buurt van Gent. We hebben vijf zalen die ons bevallen:

- Den Orchidee (Lokeren)
- De Lozen Boer (Lochristi)
- Tybeert (Lochristi)
- het Geuzenhof (Massemen)
- het Braemhof (Gentbrugge)

Wat is jullie ervaring met deze zalen?

Groetjes.

Julie
1-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2067


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik11-8-2009 14:55:49

Hallo!
Den Orchidee heb ik al negatieve reacties over gehoord. (wijzelf zijn ook gaan kijken, maar het klikte niet echt).
De Lozen Boer, prachtige zaal! Op en top! Zal je veel goeie ervaringen over horen, niet goedkoop.

andere ken ik niet.

Ons feest was in het Park van Beervelde, via De Feestarchitect in Lochristi, prachtig!

Marieke
18/04/09 -> al even voorbij



Stephanie
21-8-2010
 Meld misbruik11-8-2009 15:05:12

Hallo

Wij trouwen volgend jaar en het feest gaat door in de feestzaal Valckenbulcke in Merendree (Nevele).
Wij zijn daar zelf al verschillende keren naar een trouwfeest geweest en dit was steeds heel erg verzorgd en in orde. De prijs is ook een meevaller!

Groetjes



Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik11-8-2009 15:15:56

Braemhof heeft heel lekker eten, hun terras is ook mooi, de binnenkant is minder mijn ding voor een trouw, ik vind de lafonds te laag maja, das persoonlijk en maar een klein detail :-)

Wij trouwen in Kasteel Sanderling in De Pinte, erg mooi!

Veel succes!



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 15:28:31

Dag Julie,

wij zijn naar drie zalen gaan kijken:

1)De Lozen Boer in Lochristie: erg mooie zalen, prachtig zelf maar we vielen wel achterover van de prijzen die toch wel goed boven ons budget lagen. Vooral de wijnen zijn daar niet goedkoop maar ze hebben dan ook een reputatie van erg goed en verzorgd te zijn dus ja, dan betaal je er ook zeker voor.

2) Tybeert in Daknam (is niet echt Lochristi maar al Lokeren): vriendelijke ontvangst, en erg mooi terras. De zalen zijn redelijk gewoon vond ik, alé ja, zo vierkantig om het zo te zeggen:-) Klinkt misschien raar verwoord. Ik heb al gehoord dat het daar ook allemaal erg verzorgd is. Voor ons was de zaal niet echt ons ding, dus hebben we deze niet genomen. (de prijzen vallen ook beter mee daar)

3)En dan Den Hof in Zelzate waar wij ons feest gaan houden. Erg romantische zaal voor maximum een 150 man denk ik. Dus als je met een groot aantal zit, zal het daar niet gaan. Tot nu toe hebben we erg goed contact gehad met de eigenaren en verloopt alles naar wens. Het eten zit in de middenklasse qua prijs en is erg lekker en verzorgd.

De andere zalen die je opnoemt ken ik wel van naam maar heb er zelf geen ervaring mee.

Hopelijk vind je snel wat je zoekt en veel geluk met jullie huwelijk!

Groeten,
Eva

10/10/'09



Kim
21-8-2010
 Meld misbruik11-8-2009 15:34:00

Hallo,
Wij twijfelden ook eerst voor het braemhof. We gaan daar vaak eten en het is daar heel lekker en gezellig. Echter hebben wij toch niet gekozen voor deze locatie, omdat er een geluidsbeperking heerst voor de dj en omdat de mensen van het terras en het restaurant boven toch wat te dicht bij je feest zitten vonden we persoonlijk.
We hebben ook de lozen boer bezocht en alle andere gekende zalen in en rond het gentse. De Lozen boer vond ik heel mooi, maar de ontvangst vonden we minder. Heel gehaast, weinig klantvriendelijk. Ook de wijnen (per fles) zijn wel erg prijzig.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het kasteel van Saffelaere. Super ontvangst, prachtige locatie!Wel niet goedkoop, maar de prijzen vind ik uiteindelijk nog goed meevallen. Het eten is subliem!

Groetjes



Veerle
4-7-2009
 Meld misbruik11-8-2009 16:38:29

Misschien ook eens gaan kijken naar Hof Ten Bosse (Heusden-Destelbergen). Wij zijn daar in juli getrouwd en het was echt "AF". Zeer vriendelijke mensen, iedereen vond het een subliem feest.

Succes nog!



Sofie

 Meld misbruik11-8-2009 19:49:07

Lozen Boer inderdaad heel verzorgd maar wel duur, je kan er ook geen drankenforfait nemen dus je weet niet hoeveel je feest zal kosten op voorhand.
Ik wilde liever een kasteel en wij trouwen in kasteel Coninxdonck in Gentbrugge: rustig gelegen en toch dicht bij de R4, dit jaar gerenoveerd en prachtige tuin.
Andere zalen die ik ken: Kasteel van Zwijnaarde (prachtig als je met max 130 man bent), Salons Roskam in Merelbeke (goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen), t Boerenhof in Oostakker (grote trouwzaal, mooie tuin erbij)

succes met de zoektocht!
Sofie
15/05/10



Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik11-8-2009 20:26:43

Hey,

Wij zijn gaan kijken naar Geuzenhof en Lozen Boer. Het is uiteindelijk de lozen Boer geworden aangezien het echt af is op alle gebieden, locatie, eten, lekkere wijnen etc. Natuurlijk betaal je daar het prijskaartje voor maar je trouwt maar één keer! Het geuzenhof was heel lekker van eten maar ik vond de zaal iets minder. Toch ook een schitterende locatie.... Alleen was ik direct verkocht als ik de zaal van de lozen boer zag :o)



Annelien
6-7-2012
 Meld misbruik12-8-2009 22:01:33

Hebben jullie feestzaal Caipirinha al bezocht? De moeite waard, de website is verouderd!

Nele



koen

 Meld misbruik17-8-2009 17:44:48

Wij hebben een bezoek gebracht aan feestzaal 't Molenhof te Zwijnaarde. Mooie zaal en de eigenaar is erg vriendelijk en hulpzaam.



Julie
1-5-2010
 Meld misbruik17-8-2009 17:53:16

Uiteindelijk hebben we bijna gekozen voor het Geuzenhof. Heeft iemand hier ervaring mee. We zouden dan 15 mei trouwen.



Karolien
27-8-2011
 Meld misbruik19-5-2010 20:33:42

Hoe was jullie trouwfeest in 't Geuzenhof??



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info