Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

antibiotica en zonnebank

  11-8-2009 7:40:22
Dag lieve bruidjes,
Gisteren naar dokter geweest omdat ik een vreselijke hoest heb en moet antibiotica nemen. Dus mag ook niet meer onder de zonnebank. Ik heb nog altijd geen kleurtje en trouw binnen 11 dagen ! Help !

Fie
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1855


Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 8:30:12

Hey Fie

Is dat zo belangrijk voor jou? Zie gewoon maar dat je volledig genezen bent tegen jouw grote dag! Dat is 1000x zo belangrijk. Ik ben ook redelijk bleek van huidskleur en zo kent iedereen mij nu eenmaal...

In je bruidskleed, met je mooi haar en alles er op en eraan zal je er wel fantastisch uitzien, daar gaat de zonnebank op 11 dagen niet al te veel aan veranderen.

Succes met die laatste daagjes!
Ik duim voor je!
Groetjes
Katrien



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 8:36:52

Fie,

Mss een tip:
Ik gebruik van het merk Sothys de produktlijnen voor bruinen zonder zon...
Deze zijn super.. geen strepen, geen gele schijn,...
iedereen vraagt waar ik onder de zonnebank ga...
Ik smeer dit op mijn benen, armen, nek en beetje over mijn rug... mooie niet te bruine maar toch gekleurde kleur...

Maar ik zou idd niet onder de zonnebank gaan...

Komt wel goed...

Veel plezier en succes.

Gr.
Tess



Fie
22-8-2009
 Meld misbruik11-8-2009 9:12:55

bedankt voor jullie reacties...
Ik heb al een bleek velletje van mijn eigen, dus zonnebank zal daar inderdaad niet veel meer aan veranderen. ik denk dat het meer paniekaanvalletjes zijn omdat de laatste dagen ingaan.



Fie
22-8-2009
 Meld misbruik11-8-2009 9:12:57

bedankt voor jullie reacties...
Ik heb al een bleek velletje van mijn eigen, dus zonnebank zal daar inderdaad niet veel meer aan veranderen. ik denk dat het meer paniekaanvalletjes zijn omdat de laatste dagen ingaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...