Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag trouw 070809

  10-8-2009 14:28:43
Hallo bruidjes

Op vrijdag 07.08.09 zijn we in het huwelijksbootje gestapt.
En hiervan een verslag.
Alles begon s morgens toen ik ons huis verliet om naar mijn mama te gaan om me klaar te .
Daar werd mijn haar gedaan door Kelly Lenhardt,gezien mijn krullen was dit geen gemakkelijke opgave.
Dan kwam mijn echtgenoot me halen om samen met onze fotograaf (Patricia De Rycke) naar Gent te vertrekken om foto's te nemen.
Gezien het weer er dreigend uitzag zijn we naar 't Pakhuis gegaan,echt een prachtige locatie en sympathieke mensen!
Dan hebben we nog een paar foto's buiten genomen.
Dan begon het officiële gedeelte eigenlijk.
Beide families en vrienden hadden verzameld aan de feestzaal om op de feestbus te komen(we hadden namelijk een oldtimer bus gehuurd zodanig dat er geen problemen waren met auto's enzo) dit is zeker aan te raden want de stemming zat er al volledig in op de bus.
Dan zijn we vertrokken naar gemeentehuis van Merelbeke,waar echt een ontspannen sfeer hing.
Daarna hebben we nog een paar fotos genomen en zijn we naar de feestzaal Caipirinha vertrokken.
Tijdens de receptie kregen de gasten heerlijk hapjes
Na de receptie volgde een super lekker avondmaal en spetterend feest!
Echt waar het was de mooiste dag van onze leven!
En hier zijn naast onze ouders en vrienden ook volgende mensen voor verantwoordelijk
Patricia De Rycke voor de ontspannen en aangename sfeer tijdens de fotoshoot en de rest van de dag
we hebben ondertussen al een foto gehad en het is al een prachtige foto!
Eric Hennaux onze ceremoniemeester en daar we redelijke levendige families hebben was het zeker geen gemakkelijke taak om iedereen overal op tijd te krijgen maar hij is daar op een losse en ongedwongen manier in geslaagd
de feestzaal Caipirinha,de sfeer en de begeleiding waren echt top
en het eten was superlekker!
voor de muzikale begeleiding hebben de jazz The Almost Swinging Jazzband gekozen,gaf echt een extra toets aan de recepties
de dj was van studio happy music en de dansvloer heeft geen enkele moment leeggestaan
en ze hadden ons toegelaten om op tafels request-briefjes te leggen zodanig dat iedereen zijn favoriete plaat kon aanvragen

echt allemaal mensen om aan te raden
want we zijn niet voor die stijve opgelegde gedoe en dat heeft niemand ooit gevoeld

als jullie een foto willen laat maar weten ;-)

ah mijn kleed kwam van bij showbizz in geraardsbergen ook goeie begeleiding een ruime keuze in veel prijscategorieën

alvast veel geluk met jullie voorbereidingen en succes met jullie trouw

groetjes

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1487


Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik10-8-2009 15:06:31

Proficiat met jullie huwelijk!
Geniet nog samen van de wittebroodsweken en veel geluk in jullie verdere toekomst!

Groetjes, Caroline 12/09/09



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik10-8-2009 15:06:37

Ben wel benieuwd naar hoe jullie eruit zagen.
Kan je foto tonen?
Katje_vm@hotmail.com

Thanks en geniet maar van jullie gehuwde leventje!

Groetjes
katrien



Katrien
5-6-2010
 Meld misbruik10-8-2009 15:27:35

Proficiat!
Ik ben ook wel benieuwd hoe jullie eruit zagen :) Dat zal aan de naam liggen haha.
Groetjes
katrienmatthijs1981@hotmail.com



Els
17-7-2010
 Meld misbruik10-8-2009 15:36:14

Hey!

Ook van ons proficiat gewenst!!! Ons trouwfeest volgend jaar is ook in de Caipirinha. Blijkbaar was het in orde? Heb je nog bepaalde tips daarvoor? Hoe was het met de verbouwingen? Is alles al klaar?
Groetjes,
Els



carolien
1-6-2009
 Meld misbruik10-8-2009 16:22:12

Ook mij mag je een foto doorsturen! Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar foto's van bruidjes! Ik vind dat altijd zo mooi he.

carolienvannijlen@hotmail.com



Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik10-8-2009 18:49:38

hallo,

een hele dikke proficiat.
aan het verslagje te lezen hebben jullie super van jullie droomdag genoten.
als ik z'n mooie verslagjes lees dan zie ik keihard uit naar onze trouwdag.
de verslagjes zijn leuk en de foto's des te meer.
dus , je mag altijd mailen hé.

lievendaisytroost@skynet.be

geniet nog van de wittebroodsweken.

groetjes Daisy
nog 46 dagen



Nele
1-7-2010
 Meld misbruik10-8-2009 20:24:29

Hallo Sarah

dikke proficiat met jullie huwelijk.
Jullie hebben een oldtimer bus gehuurd. Wij zijn momenteel bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk in augustus 2010 en hadden ook graag een oldtimer bus gehuurd. Mag ik vragen van waar die van jullie kwam? Hoe meer tips, hoe liever


groetjes en geniet van de wittebroodsweken
Nele



Nathalie
19-9-2009
 Meld misbruik11-8-2009 10:16:44

een dikke proficiat met jullie huwelijk. Geniet van elkaar! Ik heb een klein vraagje: Hoe hebben jullie organisatorisch de request-briefjes gedaan?

vele groetjes,
Nathalie



heidi

 Meld misbruik11-8-2009 11:53:38

hallo, je mag mij ook wat foto's doorsturen, ik vind dit leuk om te bekijken. en je ziet, ondanks de regen heb je toch nog een supperdag gehad, niets weerhoud je om van zo'n dag te genieten, wij zijn op 16 Mei 2009 getrouwd, beetje miezelregen gehad maar was supper.
dgheidi@hotmail.com



Sarah
10-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 12:02:15

Hallo

ten eerste de verbouwingen aan de caipirinha zijn echt goed!
nu is er veel grote ontvangstruimte
want nu is de tuin veel groter
echt mooie!

en voor de request hebben we gewoon kleine briefjes gemaakt en daar zo van die goedkope stylo's bij gezet en de personen mochten dat dan afgeven aan de dj

geniet er echt nog van!!!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik19-3-2010 16:45:05

Hallo, ik overweeg ook Kelly Lenhardt te nemen, ben dan ook erg benieuwd om te zien hoe je haar en make up was, zou ik een fotootje mogen? Trouw@annunaki.nl

Zou je erg dankbaar zijn, alvast bij deze mijn dank! ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info