Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15/08/09

  9-8-2009 20:24:15
Trouwt er nog iemand van jullie op zaterdag 15 augustus?

Annemie (begint een beetje zenuwen te krijgen:)

Annemie
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 774


Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik9-8-2009 20:51:52

14-08-09 :-) Hier klein beetje zenuwen .. 't valt geweldig mee!!



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik10-8-2009 0:17:23

Wij trouwen ook een dagje vroeger, op 14 augustus. Voorlopig nog geen zenuwen ... ik denk dat ik het nog niet goed vat dat het echt nu vrijdag onze grote dag is! Het weer lijkt alvast mee te zitten, joepie!



donna
14-8-2009
 Meld misbruik10-8-2009 10:42:21

Wij trouwen op 14 augustus voor het stadhuis, 15 augustus gaat ons feest door. Ik ben niet zo heel zenuwachtig, maar als ik hier 4 dagen lees, begint het toch te kriebelen.
De meeste voorbereidingen zijn af, vandaag laatste dansles...
Het valt me wel op dat ik het nu gek begin te vinden om 'gewone' klusjes te doen. Als je stofzuigt, is dat nu eenmaal een wereldbreed verschil met de glitter en glamour van het trouwfeest. Vanaf donderdag ben ik wel volop bezig met de trouw, dan geen klusjes meer. Pure ontspanning (of dat is toch de bedoeling).

Groetjes

Donna



natalie
14-8-2009
 Meld misbruik10-8-2009 12:42:24

Hallo,

Wij trouwen ook 14 augustus 2009. Bij mij vallen de zenuwen heel goed mee. Voorlopig nog! :-) Soms krijg ik wel eens een vlaag van stress, maar na een halfuurtje is alles weer in orde! :-)
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Besef het inderdaad ook nog niet zo goed dat het nu vrijdag is!
De laatste weken zijn zo ontzettend snel gegaan!

Groetjes,
Natalie.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...