Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

!!! videograaf gezocht!!! voor regio Antwerpen

  9-8-2009 13:55:56
Hallo iedereen

Wij trouwen op 28( burgerlijk huwelijk) en 29 augustus 2009 (kerk). Ik weet het, het is een beetje nipt !

We liepen al ne tijdje rond met het idee om een videograaf in te huren, maar door "budgetaire" redenen hebben we het laten vallen. We hebben wel een fotograaf en dachten dat het voldoende ging zijn...nu 3 weken voor den trouw hebben we toch besloten om een videoreportage te laten doen...maja wie is er nog beschikbaar? en voor een zeer mild prijsje? en die bereid is om 2 dagen te werken? (dus vrijdag 28 int gemeentehuis en 29 vanaf kerk tot avondfeest, opmaken bruid enzo hoeft voor ons niet)
...ik weet het een hele boterham...

Voelt iemand zich geroepen ? :p

laetitia
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1133


stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-8-2009 15:20:18

Hoi Laetitia,

Tja groot gelijk, tis het toch wel waard he zo'n film. Wij wonen zelf en hebben als videograaf High End Solutions uit Edegem. Hadden zijn werk al gezien bij vrienden en het was echt af!!! Tot hiertoe zijn wij super tevreden over alle info die we kregen en er wordt echt rekening gehouden met hoe wij het zien. Bovendien brengt hij ideeën aan waar we zelf nooit op gekomen waren...
Ik heb hem voor jou even gebeld en op die dagen is hij gelukkig nog vrij. Je kan zijn gegevens vinden op www.high-endsolutions.be (koppelteken niet vergeten)

Veel succes ermee en laat zeker weten hoe het was!

Stephanie
04/09/10



laetitia
29-8-2009
 Meld misbruik9-8-2009 16:08:31

bedankt Stephanie !

Ik heb de site bezocht, spijtig dat de prijzen niet vermeld staan :(
Zoals je zelf zegt, wij zoeken idd iemand die dus naar ons luistert en rekening houd hoe wij het graag zouden willen (vooral wat muziek enzo betreft)

groetjes

Laetitia



Katrien
5-6-2010
 Meld misbruik9-8-2009 16:57:10

Het is inderdaad kortdag maar mss heeft Ken Kamanayo uit Berchem nog een gaatje? Contactgegevens vind je als je zijn naam googled.
groetjes
Katrien



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-8-2009 18:03:20

Hey Letitia,

Hij weet ervan aangezien ik hem voor jou belde, dus de prijzen zijn maar een telefoontje verwijderd he. :)
Veel succes nog!



Liese
23-5-2010
 Meld misbruik10-8-2009 16:42:20

Je kan misschien eens checken bij de mensen van MotionPictures. Ik vind hun filmpkes echt geweldig.
Ik weet wel niet als ze nog beschikbaar zijn, want het is kort dag hè. Veel succes xx Liese



bart
27-12-2008
 Meld misbruik11-8-2009 19:05:23

Hey ik weet ook nog iemand die vrij is... hij is niet duur en zijn films zijn echt prachtig, hij deed mijn 2 zussen hun huwelijk en ze waren zooo content... hier is zijn nummer...groetjes
0497402509



Bjorn

 Meld misbruik20-1-2010 10:28:44

Dag Laetitia,

T&B Producties bied u een combinatiepakket.
U krijgt zowel een foto- als videograaf (2 personen) voor éénzelfde prijs.

In de prijs zitten volgende zaken:
* Foto- en videograaf 15u doorlopend aanwezig
* 4 gemonteerde dvd's
* 50 gratis foto's 10x15
* 5 gratis foto's 15x20
* Fotoalbum inclusief 60 foto's
* Dvd met alle genomen foto's (Jpeg, 21 MegaPixels) onbeveiligd zonder watermerken
* Volledige fotoshoot
* Interviews met de gasten (soort van babbelbox)
* 55 km vervoersonkosten

Het voordeel van dit pakket is dat de foto- en videograaf op elkaar afgestemd zijn, hierdoor lopen ze niet in elkaars weg en krijgt u een fantastisch eindproduct.

Dit pakket krijgt u voor de prijs van 1200€ (alle inbegrepen!!)
dus geen onverwachte kosten achteraf.

Meer informatie nodig?
Björn Norda
T&B Producties
Tel.: 03/830 57 47
Gsm.: 0476/70 69 97
www.tbproducties.be
info@tbproducties.be



Eline
10-7-2010
 Meld misbruik2-4-2010 13:32:28

Hey

Kan iemand mij misschien de contactgegevens va Ken Kamanayo bezorgen want ik vind niet meteen een e-mailadres van hem als ik hem google.

Alvast bedankt.


Eline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info