Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's van fotograaf (Art Defence Diepenbeek) gekregen !!

  9-8-2009 10:41:37
Hoi bruidjes,

wij zijn vandaag exact 3 maanden getrouwd en hebben gisteren onze trouwalbum + alle foto's op CD gekregen!! Het resultaat is prachtig, we blijven er maar naar kijken!
Voor wie ze wil zien: http://www.facebook.com/album.php?aid=133868&id=635...

Bij deze wil ik nog even vermelden dat wij héél tevreden zijn over onze fotograaf: Art Defence uit Diepenbeek! Hij was er de hele dag bij en bracht ons 's avonds op het feest zelfs al de bedankkaartjes. Verhouding prijs - kwaliteit is ook TOP !!

Groetjes en veel succes nog!

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1950


petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik9-8-2009 11:31:32

Proficiat.
Ik ben een kijkje gaan nemen naar de foto's en echt ze zijn schitterend ;)
Geniet verder van het getrouwde leven

Groetjes
Petroeska
16-04-2010



tami
26-6-2010
 Meld misbruik9-8-2009 13:19:31

Beste Liese en Jurgen,

vooreerst : hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk ! Jullie zagen er allebei SCHITTEREND uit ! Het foto-album is daarvan het levende bewijs :D
Het zijn inderdaad heel mooie foto's en de opbouw van jullie reportage is goed gedaan !
Zou je ook nog kunnen vertellen wat jullie fotograaf kostte en wat zijn prijs precies inhield ? Hartelijk dank daarvoor !

Nog zalige wittebroodsweken verder en een lang en gelukkig leven samen :)

Groetjes



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik9-8-2009 20:51:07

Hoi Tami,

wij hebben op verschillende plaatsen geïnformeerd en de prijzen lagen overal rond de 1100 euro. Maar de foto's van Art Defence sprongen er echt uit, zowel qua stijl als qua kwaliteit. We hebben 1100 euro betaald all in: zijn aanwezigheid van 's morgens half 10 tot 's avonds 5 uur, voor het bewerken en maken van de album.

We zijn echt heel blij dat we voor hem gekozen hebben!

Succes!

Groetjes,

Liese



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik10-8-2009 20:32:26

Proficiat, jullie straalden, hl mooie foto's!



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik11-8-2009 15:27:28

Hoi Liese,

Jullie foto's zijn prachtig.

Wij zijn ondertussen ook al 10 dagen getrouwd :-)
Bij ons is de samenwerking met Art Defence ook heel goed uitgevallen. We hadden ook bedankkaartjes laten maken die we dezelfde avond nog aan de gasten konden meegeven. Voor de ouders hadden we gekozen voor een fotobox...echt super allemaal!
Nu is het voor ons nog afwachten op nieuws voor onze album :-)

Groetjes en nog veel kijkplezier
Kim 01/08/2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...