Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Regen!!

  7-8-2009 12:12:33
Toeme toch...

Een jaar aftellen naar onze grote dag en dan regent het pijpenstelen, de hele voormiddag lang :-(
De fotoshoot is gecanceld...
We zitten nu met ons viertjes (mijn aanstaande, mijn zoon, m'n dochtertje en ik) in onze living te wachten tot de gasten voor de broodjeslunch bij ons thuis arriveren...
Intussen is het buiten wel terug droog, maar kunnen we niet meer op locatie gaan (tijdsgebrek!) en hebben we enkel nog te hopen dat de zon straks van de partij is om drie uur!!

Een lichtjes ontgoochelde bruid...
07-08-2009

Sabrina
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1205


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-8-2009 12:20:25

Probeer het niet aan je hart te laten komen !!!
Ook als de zon niet buiten schijnt, schijnt binnen wel ;-)



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik7-8-2009 13:33:26

Trek het je inderdaad niet te hard aan! Maak er een schitterende dag van en zorg dat jij het zonnetje bent!
Probeer ook het positieve ervan in te zien. Waarschijnlijk zal uw foto-shoot op een andere dag volgen en dan mag je nog eens je jurk aandoen :)

Veel plezier vandaag!

Groetjes



Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 13:38:41

Laat het niet aan je hart komen ... Jij straalt en das het belangrijkste !!!
Alvast proficiat !!!



evy
1-3-2009
 Meld misbruik7-8-2009 13:51:14

Oh, zo erg. Hier nog geen druppel regen gezien, wat gaat mijn nichtje blij zijn. zij trouwt vandaag ook!!
Dikke proficiat! En denk eraan: jij bent het zonnetje!!



tami
26-6-2010
 Meld misbruik7-8-2009 13:59:52

Beste Sabrina en aanstaande,

laat het Belgische weer jullie dag toch niet verknallen. Natuurlijk is het veel leuker mèt zon maar ach, het allerbelangrijkste is uiteindelijk jullie trouwdag, niet ? Stralen zullen jullie sowieso doen !
Komaan, niet aantrekken hoor en volop genieten :D (Always look at the bright side...)
Van harte gefeliciteerd en een prachtige bruiloft gewenst !
Groetjes



Sofie

 Meld misbruik7-8-2009 14:08:02

Je ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is maar vanavond zal het vast een spetterend feest worden, geen last meer van de regen dan!
en je weet wat ze zeggen hé: regen op je dag is een goed huwelijk :-)

enjoy!
Sofie
15/05/10



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 20:30:19

Ah, wat erg. Hier heeft het vandaag nog geen drup gedaan. (kempen). Ik hoop dat het deze namiggad daar ook nog droog is geworden zodat je toch nog wat foto's kan gaan trekken. Maar je feest gaat (nu waarschijnlijk) nog kei tof worden.
Geniet nog van je dag en nacht. Straks wordt het ook nog leuk hoor. Als je terug thuis bent en je dag begint te overlopen. Nu kan je er waarschijnlijk nog niet mee lachen maar dit gaat ongetwijfelt nog komen. Het is in ieder geval om nooit te vergegten.

groetjes, Carolina



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 22:59:45

oh help? Jij zit gewoon op je trouwdag gewoon even gezellig op dit forum te klagen over het weer? In plaats van uw dag zelf te maken en bij je echtgenoot en familie te zijn en blij te zijn dat jullie getrouwd zijn, want geloof me dat is wel de reden van feesten dan je blij bent dat je getrouwd bent. Dit kan ik echt niet volgen



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 4:51:31

Oei wat een reactie hieronder. Ik was nog eens komen kijken om te horen hoe de rest van je dag was geweest. Wij zijn net terug van onze reis. Maar nu ik wat terug op het forum aan snufelen was moest ik toch aan jouw denken hoor. Ik zou het zelf ook kei erg gevonden hebben. Is je feest nog verlopen zoals je wilde? Wij zijn nu 14 dagen getrouwd en praten er nog veel over. Wij hadden die pech nu wel niet. Maar ik hoop toch dat je er met een goed gevoel naar terug denkt.

Carolina



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik24-8-2009 22:09:13

Net terug van onze huwelijksreis. Twee PRACHTweken, met slechts een vijf-minuten-onweer (hihi...)!!
En idd, Carolina, we hebben al héél veel gemijmerd over onze speciale dag!
De fotoshoot, die hebben we nog steeds tegoed. En ik kan nu terug beginnen verlangen om nog eens in mijn superbruidsjurk een dagje te kunnen stralen ;o)
Ik denk dat we er ineens enkele 'kijklustige' vrienden bij zullen uitnodigen; dan kunnen die ons nogmaals zien stralen!
Spijtig van die praktische probleempjes (bruidsboeket, kapsel, enz...), maar die nemen we er nu maar bij.
Want 7 augustus was supergeslaagd; iedereen liep over van de complimentjes over de ganse dag (feest, jurk, bruidskindjes, sfeer, enz...) en de honeymoon nadien moest niet onderdoen.

Grtjs van mevr. Vancauwenberghe...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...