Terug naar overzicht
Kapsalon Steff in Bertem!
ARTE op het becker remy plein in Leuven.Vragen achter Jimmy. Die heeft mijn haar gedaan!Was super mooi en niet duur. Hij komt wel niet aan huis.
Ik heb Nuira L'Artista en ze komt aan huis. Make_up_artista@hotmail.comGroetjes,Lola
HeyMijn visagiste:haarstyliste komt aan huis. Ze is van Asse.www.mayastyling.be Succes
Ik heb mijn kapsel en make-up laten doen door Elisabeth van Beaubeth:Baron E. Descampslaan 32 3018 Wijgmaal (Leuven)0496 55 92 83elisabeth@beaubeth.beIk kan je wel foto's bezorgen als je wil.Groetjes,Veerle
Ben je nog op zoek naar een kapster aan huis ik verzorg Bruidsarrangementen aan huis0476/778482
Dag Karmen,ikzelf ben kapster, specialiteit bruids- en opsteekkapsels + visagiste.Ik woon in Leuven.Indien je vragen hebt of voor meer info, bel of mail gerustVriendelijke groeten,Kelly Lenhardt0494/74.03.66kelly.lenhardt@telenet.be
Ik heb ook mijn kapsel en make-up laten doen door Elisabeth van Beaubeth. Ik was er heel tevreden van! Zij komt ook aan huis. Heel professioneel en vriendelijk.