Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stay ups

  6-8-2009 15:30:08
Hallo medebruidjes, heeft er iemand ervaring met stay ups? Dat zijn zo'n nylonkousen die maar tot de bovenste bil zitten en die zitten vast met een siliconenlaagje erin. Nu ben ik bang dat dit zou afzakken, heeft er daar iemand ervaring mee? Ik heb er juist gekocht van cette met zo'n brede kanten boord. Alle reacties zijn welkom!!
mvg Liesbet

Liesbet
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1317


s
1-6-2007
 Meld misbruik6-8-2009 15:47:54

Met ervaringen van een ander ben je niet altijd iets omdat het zo persoonlijk is.
Ik haaaaaat panty's dus ook stay ups, maar heb er wel. En dat lukt voor een paar uur. Dan moeten die krengen uit.
Ik heb ook ronde billen en hoe groot de maat ook is, mijn billen blijken te rond zijn. Ik heb altijd het gevoel dat ze gaan afzakken.

Een raad: zelf proberen!! Hema heeft ook goedkopere, al zullen die minder goed zijn dan de dure merken.
Nog een tip: met bodylotion gaat het niet, dan schuiven ze af.



Danitsia
10-9-2010
 Meld misbruik6-8-2009 15:50:53

Hey,

Ik heb er zo met een kanten boordje en als je ze koopt in de juist maat dan zakken die echt niet af.

Groetjes Danitsia 10/09/10



Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik6-8-2009 16:08:44

Ik draag in de winter vaak stay ups en bij mij blijven ze goed zitten.
De juiste maat en een goed merk kiezen is de boodschap!
En ik zou het zeker uitproberen als je het niet gewoon bent.

groetjes, kathleen



tami
26-6-2010
 Meld misbruik6-8-2009 16:51:51

Hallo Liesbet,

ik draag al jaren stay-ups omdat ik panty's niet kan verdragen vanwege de elastieken taille.
Stay ups zijn heerlijk om dragen maar je kan niks op je huid smeren dat vet of olie bevat, dat spreekt vanzelf. Belangrijk : probeer eerst eens en kijk hoe dat gaat. Moet je af en toe optrekken, dan is het niet de goede maat. Krijg je na verloop van tijd koude voeten, dan is de dij-omtrek te smal (heb je vaak met goedkope merken). Koop dus stay ups van de duurdere soort -Wolford bvb- die zijn altijd lang genoeg (vooral als je lange benen hebt) en heel comfortabel.

Sukses ermee !
Groetjes



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik6-8-2009 16:57:49

Ik draag ze ook vooral in de winter.

Kan je alleen de raad geven : koop een goed merk (ik koop meestal DIM).
Koop er ook vooral een paar dat je nog niet hebt gedragen op de dag van je trouw, want ondanks dat ze zeggen dat je ze kan wassen en meerdere keren dragen merk ik toch dat ze rapper af zakken.

Verder niets dan lof ! Gemakkelijk en niet lastig om te dragen.

Doen zou ik zo zeggen, maar eerst is uitproberen om zeker de juist maat te kopen !

TINA



Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik6-8-2009 22:45:32

Hallo Liesbet,

Zelf uittesten!
Ik heb er van Dim en van het merk Carrefour en bij mij blijven ze absoluut niet hangen...ze zakken zelfs tot op kniehoogte. En ik heb maat 1 geprobeerd en maat 2. Volgens doos heb ik 2 nodig en hoopte dus nadien dat 1 niet zou afzakken, maar was juist hetzelfde.
Alternatief is ze met jartelle te dragen, maar dan moet je toekomstige daar natuurlijk voor zijn hé...

groetjes,
Inge
Nog 65dagen!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-8-2009 7:43:27

Voor mij werkt dat perfect. Ik had er dan ook op mijn trouwdag en die hebben super gehouden tot 's avonds laat.



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik7-8-2009 9:04:39

Ik heb er ook nooit problemen mee, met eender welk merk of eender hoe breed de band... Alleen als ik het heel warm krijg, vind ik de plakband wat trekken, ik heb dat ook met strapless BH's... Proberen dus!



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik7-8-2009 17:20:04

Die van mij kwamen uit de Inno, van Chantal Thomas, ze waren wel duur(20 of 30 euro) maar hebben heel de dag perfect blijven zitten
het waren wel redelijk stevige kousen

ze waren wel volledig kapot, want de tulle uit mijn onderrok heeft ze doen 'opwollen'

groetjes
christel



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik7-8-2009 19:21:10

Hoi!

Ik droeg er op mijn trouw van Le Poirier, gekocht in de bruidswinkel voor 25 euro. Had er ook wat schrik voor want het was de eerste keer, maar heb er totaal geen problemen mee gehad: ze bleven perfect zitten, ik heb ze zelfs niet gevoeld! Het ware huidskleurige met een witte, kanten boord (vind ik persoonlijk het mooiste voor een bruidje).

Succes ermee!

Groetjes,

Liese
90 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...