Terug naar overzicht
Hey Evi, Wij trouwen volgend jaar juni en mijn kapster ligt toch ook al vast hoor. Ik denk dat het ook een beetje afhangt in welke periode je trouwt, of er nog iemand vrij is dan of niet.Ik ben zelf van Antwerpen dus kan je niet direkt iemand aanraden maar je moet hier op de site eens goed zoeken, er zal vast wel iets tussen staan voor uw regio.Groetjes Shirley19/06/09
hey evi,ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen. Wij trouwen op 29 augustus eerstkomend, en ik heb begin juli - in volle paniek - een kapper en visagiste vastgelegd, omdat ik zag dat iedereen op het forum hier dat deed. Volgens mijn kapper en visagiste was ik echter nog meer dan ruim op tijd... ik zou me dus geen zorgen maken!
Ik heb vorige week mijn kapster vastgelegd en begin juli de visagiste. Veelgevraagde kappers/visagisten zijn natuurlijk snel volgeboekt, maar om dit nu al vast te leggen lijkt me een beetje overbodig. Tenzij je al een kapper/visagiste op het oog hebt die je per sé wilt natuurlijk.
Hey EviMijn visagiste en haarstyliste is van Asse en komt aan huis. Eens contact opnemen kan nooit kwaad he?Ik was super enthousiast over de try out.www.mayastyling.be of 0478 549 761Veel succesLief