Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring t&b producties

  5-8-2009 8:48:29
Hey bruidjes in spe :-)

Heeft er iemand van jullie al ervaring gehad met tb producties? We zoeken een video en fotograaf van dezelfde winkel/productie.
Heeft er iemand voorbeelden van deze mensen van een huwelijksalbum?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Steffi

Steffi
10-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1367


patricia
26-7-2008
 Meld misbruik6-8-2009 20:06:53

Hey,
Onze huwelijksfilm is gemaakt door T&B Productions. Wij waren heel tevreden over de werkwijze van die gasten. Heel vriendelijk, geen enkele keer gedacht van"goh die lopen in de weg"! Je merkt nauwelijks dat ze er zijn en het resultaat was voor ons dik in orde!!
Wij hebben alleen de film door hun laten maken omdat mijn schoonbroer amateur-fotograaf is en de rest dus zelf deed.
Maar mocht ik het overdoen het zou wederom met deze mensen zijn!

Groetjes, Patricia



laetitia
29-8-2009
 Meld misbruik9-8-2009 14:08:19

Ik vond het maar prutsers, wij zijn een tijdje geleden ook gaan horen voor onze trouw en ja...niks !

wij belden voor een afspraak, niemand pakt op, wanneer uiteindelijk opgepakt werd klonk die man super ongeïnteresseerd en niet echt ervaren.
Toen we eindelijk een afspraak hadden gemaakt, sms'en ze(op de dag van de afspraak)dat er iets was tussengekomen en ze ons terug zouden contacteren...en we wachten nog steeds.(sinds december 2008 !!)
Dus voor ons hoefde het helemaal niet meer en hebben we geen moeite meer voor gedaan.



Tim

 Meld misbruik9-8-2009 16:01:30

Ik ben videograaf in bijberoep: de kwaliteit van een 'professional' tegen de prijs van een amateur :-)

Kijk eventjes op mijn website en ik ben er zeker van dat mijn referentie filmpje je kan overtuigen zodat ik jullie trouw op schijf mag zetten.

www.high-endsolutions.be



Vriendelijke groeten,

Tim



Maggie
7-8-2009
 Meld misbruik23-8-2009 15:22:51

Hoi,

Wij hebben een all-in pakket van T&B Producties genomen op de trouwbeurs in oktober 2008. Op onze trouwdatum 07/08/2009 waren ze netjes op tijd en inderdaad zoals Patricia zegt, enorm vriendelijk. Deze mensen kennen hun job en hebben van onze huwelijksdag een fantastisch dag gemaakt door het vast te leggen op foto en video ! Uiteraard zijn wij niet de enige die hen contacteren en/of bellen en dat deze mensen het druk hebben (zeker in de zomerperiode) is maar heel normaal en daarom vind ik de negatieve commentaar van Laetitia hier niet terecht ! Wij vinden het prachtige mensen en het zijn zeker GEEN prutsers !!!
Aan jullie de keuze natuurlijk, maar ik zou zeker niet twijfelen !

Hopelijk mag jullie trouwfeest net zo mooi zijn als het onze is geweest !

Groetjes,
Maggie en Rudy (al 16 dagen gelukkig getrouwd !)



Kelly
25-9-2010
 Meld misbruik31-3-2011 14:52:30

Hallo,
wij zijn op 25/09/2010 getrouwd en zijn nog steeds op onze foto's aan het wachten.. De video hebben we daar ook laten maken en daar zijn we heel tevreden over. Maar de foto's? Geen enkele van de receptie, geen enkele van het avondfeest. triestig hoor. en dan hebben we ze nog steeds niet gekregen! we waren overeengekomen dat we het boekje zouden mogen ontwerpen, dit is ook niet gebeurd...
zonde van het geld!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info