Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slecht weer 08-08-09

  4-8-2009 14:37:39
Hey ioedereen,

nog bruidjes die het weerbericht op de voet volgen voor zaterdag??? ziet er echt niet goed uit he. op de site van het KMI staat alleen een zwarte wolk met regen :-(

zou het echt niet grappig vinden als het de hele dag regent!

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1055


Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 15:16:59

Hoi!
Wij trouwen vrijdag... Ik weiger de weerberichten te volgen! Je kunt er toch niets aan veranderen EN bovendien zitten ze d'r zo vaak naast!!
Genieten en stralen doen we zobiezo ;o)

Groetjes en veel plezier op jullie 'schitterende' dag...

Sabrina



Nele
30-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 16:07:33




Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik4-8-2009 16:31:47

en wat is daar net goed aan? de buien of de donkere wolk? :-)
ach we zien wel... no stress! die hebben we al genoeg he! :-)



els
3-9-2010
 Meld misbruik4-8-2009 18:43:03

slecht weer op den dag van het feest = een goed huwelijk ;)



tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-8-2009 20:20:54

Beste Valérie,

aan het (Belgische) weer kan je niks veranderen, dus waarom zou je er van wakker liggen ?
Voorzie een regenjas en een paar paraplu's voor in de auto, meestal regent het dan niet. Het is wanneer je niks bij hebt, dat het water giet !
Dus niet getreurd. Wait and see... en vooral niet aantrekken :)
Jullie zullen sowieso een prachtdag hebben !
Groetjes



Tanja
8-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 21:25:27

hey trouwen ook nu zaterdag , ik vindt het wel spannend welk weer het zal worden .Ik hoop ook op een klein beetje zon , maar zo niet .... niet getreurd het blijft toch een bijzondere dag . Veel succes en alvast gefeliciteerd . xxx



Brenda
8-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 22:03:48

wij trouwen ook op 08/08/09,maar maak mij toch zorgrn om mijn kleed hoor,het zal al gedoopt zijn voor het avondfeest en ik maak me toch wat zorgen over de foto's.
Brenda 08/08/09



Veerle

 Meld misbruik4-8-2009 23:23:14

Hey Valérie,

Ben blij dat ik niet alleen ben...Heb er al door in zak en as gezeten, gewoon omdat het de dagen ervoor zo mooi weer is!!! Waarom uitgerekend nu die hoogtes en laagtes hé? Maar intussen heb ik me er proberen in te stellen, en 't is inderdaad zo dat de weersvoorspellingen één ding zijn, maar realiteit nog iets anders...Proberen relativeren dus, wat niet altijd zo simpel is. Wij geven feest in de tuin, met tent, en mag het niet gedroomd hebben dat het water giet. Kop op dus, en er de mooiste dag van je leven niet laten door verpesten! Ik ken intussen ook wel al alle sites met weersvoorspellingen, en komt erop neer dat zaterdag nog te ver vooruit ligt want bij de ene is het volop regen, bij de ander dan weer niet.
Alleszins veel geluk en proficiat!!

Veerle
08/08/09



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik5-8-2009 8:18:59

Hey

Als ik jullie een beetje moed kan geven... Op onze trouwdag gaven ze ook slecht weer, vooral veel onweer. 's Morgens zag het er idd ook niet zo goed uit en had alleszins al alle paraplu's die ik kon vinden klaargezet. Maar eens we vertrokken naar de kerk begon het weer steeds mooier te worden en vanaf we uit de kerk kwamen was het schitterend weer, plots geen wolkjes meer aan de lucht en een heerlijk zonnetje... Dus is het beter gewoon een beetje af te wachten en wie weet is het helemaal zo slecht niet zoals ze voorspellen... Ik duim mee voor jullie!
En mocht het weer niet zo goed zijn, geniet gewoon van jullie dag, ondanks goed of slecht weer, het zal toch super zijn!

Veel succes

Groetjes



Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik5-8-2009 9:11:28

vandaag zijn de meeste sites al iets positiever. er staan al geen bliksemschichten meer op. OEF! maar het is inderdaad afwachten en de dag zelf zien. Ik mag er gewoon niet aandenekn dat het pijpestelen giet als je zo uit de kerk komt of het gemeentehuis in moet. dan kan je nog wel een paraplu nemen maar die zal niet heel mijn koleed bedekken aangeizen ik nogal een behoorlijke sleep heb. fingers crossed.

Ik hoop dat het weer betert voor jullie tuinfeest!!! Ik ga toch geen eitjes naar de clarissen brenegn hoor :-)



katleen
8-8-2009
 Meld misbruik5-8-2009 13:10:33

ik maak mij ook zorgen hoor, vind het echt niet eerlijk 1 dagje slecht en dan net zaterdag...
Hoop dat het nog zal meevallen!



Sofie

 Meld misbruik5-8-2009 14:35:53

Ik heb net eens op www.hln.be gekeken en daar staat er bij weer: 23 graden en maar iets van 12%neerslagkans so no worries!! Ze kunnen nooit zo ver op voorhand goed voorspellen en het verandert nog elke dag
En op de dag zelf straal je zelf wel als de zon ;-)

Alhoewel ik eerlijk toegeef dat ik zelf ook zou zitten stressen hoor :-)

succes ermee!!

Sofie
15/05/10


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...