Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

etiket wijnfles

  4-8-2009 13:06:34
Heeft er iemand soms een voorbeeld van een gepersonaliseerde wijnfklas?
Mijn emailadres is neirinckxdubois@skynet.be

grtjes

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1504


Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik4-8-2009 13:25:47

Vanessa,

Zondag moeten wij onze champagneflessen in Frankrijk gaan afhalen...
Deze zijn voorzien van een etiket met onze naam - datum en namen van de getuige erop vermeld.
De kurk is ook voorzien met onze initialen en de hals is ook in dezelfde kleuren als het etiket...

Gr.
Tess



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik4-8-2009 20:06:39

via de site van www.partygifts.nl kan je zelf je gepersonaliseerd etiket afdrukken...helemaal gratis!



Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik4-8-2009 21:16:30

Bedankt voor de reacties. Maar ik zou graag eens een voorbeeld zien. Mijn inspiratie is op. :-))
Dus vbn zijn altijd welkom! ;-)



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik5-8-2009 7:45:23

Oké, als we de flessen zondag zijn gaan halen, stuur ik je een voorbeeld door...

Je moet het wel zo bekijken...
Onze trouw is meer een Art-Deco styl, dus onze etiketten zullen ook meer naar deze styl aanleunen... maar ik laat je wel een mailtje...

Gr.
Tess



Ilse
13-6-2009
 Meld misbruik5-8-2009 8:42:55

Hallo Vanessa,

Ik mail je zo dadelijk ons gepersonalisserd wijnetiket door.

Groetjes,
Ilse


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...