Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond

  4-8-2009 8:45:24
Ik organiseer een vrijgezellenavond voor mijn beste vriend. Ik zag leuke T-shirts om te bestellen. Heeft iemand ervaring met het kopen van T-shirts bij www.vrijgezellenavond.net ?

Alvast bedankt!

Vincent
10-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1008


Hilde
22-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 18:20:01

Nee geen ervaring. Maar voor mij hadden ze gewoon een T-shirt gekocht bij H&M (roze) en daar dan vannachter een afbeelding van: Liefde is... Almost married opgestreken. De anderen hadden afgesproken om allemaal iets zwarts aan te doen. Het effect van mijn T-shirt was dan dubbel zo groot!

Dat is mss een goedkopere oplossing?



Hilde
22-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 18:20:03

Nee geen ervaring. Maar voor mij hadden ze gewoon een T-shirt gekocht bij H&M (roze) en daar dan vannachter een afbeelding van: Liefde is... Almost married opgestreken. De anderen hadden afgesproken om allemaal iets zwarts aan te doen. Het effect van mijn T-shirt was dan dubbel zo groot!

Dat is mss een goedkopere oplossing?



Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik2-6-2010 10:26:07

Hey hey !!
Mijn vriendinnen hadden een wit t-shirt aangekocht en laten bedrukken bij een textieldrukker waar precies weet ik niet !! Wel dat het in Genk (B-Limburg) ergens was...
Ze hebben er ik dacht 10 euro voor moeten betalen !!
Mocht je geïnteresseerd zijn en het is niet te ver van waar jullie komen, wil ik het best navragen waar het precies was...
Laat maar weten !!
Succes...
Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...