Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slecht weer

  3-8-2009 20:08:06
Ze geven slecht weer voor nu vrijdag, onze trouwdag, veel onweer! Ik vind dit zoo spijtig, ik ben nu redelijk zenuwachtig en vindt het zo erg dat we regen hebben..

Ilse
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1042


Ines
10-4-2010
 Meld misbruik3-8-2009 20:11:06

Kop op ilse, Huur een aantal mega paraplu's in case of... Laat het weer je trouwfeets niet verknallen, eens je binnen bent, merk je daar toch niks meer van!



Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik3-8-2009 20:21:08

Dag Ilse,
we leven in België en het weer is hier redelijk veranderlijk dus wie weet tegen vrijdag is het allemaal opgeklaard en heb je toch mooi weer!! Niet wanhopen. Het wordt jullie fantastische trouwdag en moest het regenen zal dat je je uiteindelijk niet als eerste herinnering bijblijven.



Ilse
22-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 20:25:29

Jullie hebben helemaal gelijk, het is gewoon zo stom ik begin nu voor het minst te panikeren, zoals dat stomme weer, ik zit al de ganse week het weerbericht te volgen. Ik word een echt bridezilla :-)



tami
26-6-2010
 Meld misbruik3-8-2009 20:34:58

Beste Ilse,

in België is de kans nu eenmaal zeer groot dat het regent... Ik trek me dat allemaal niet aan. Erger ! Ik ga er gewoon van uit "dat het wel zal regenen" en ik voorzie regenmantel en paraplu's in de auto. 9 op 10 regent het dan geen druppel... Hoedanook, als het dan toch regent, dan wist ik het al dus is er geen verrassing meer maar zoniet, kan ik toch alleen maar juichen zeker !
Een beetje water zou je dag inderdaad niet mogen verpesten ;=)
Groetjes



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik4-8-2009 8:05:04

Hey Ilse,

Net nog even op meteoonline gekeken. Het wordt wel heeeeel warm vrijdag +/- 28°, dus dat zit al goed. Dan moet je ook denken dat het niet heel de dag zal regenen maar meer een onweersbuike...Met z'n alle dan even staan te schuilen tot de bui over is, is ook wel gezellig en leverd mooi foto's op... (probeer overal de humor en het lachen ervan in te zien)
Zorg zeker dat je wat 'speciale' paraplu's zult hebben, dat maakt het iets minder erg als het zou regenen.
Maar ik betwijfel he, ik denk dat jullie binnen zitten te eten en te dansen en dat het dan wel wat zal druppelen maar daar hebben jullie dan toch geen intresse in denk ik :-)

Veel plezier en succes...

Gr.
Tess



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik4-8-2009 8:24:19

Wij hebben de hele dag mooi weer gehad tot 17u, net de start van onze receptie. Dan is het beginnen regenen en zijn we met alle gasten naar binnen verhuisd (receptie was in de tuin voorzien). Jammer, maar het was zo en ik vond het achteraf helemaal ook niet erg. Vooral bij dat de rest van de dag stralende zon gaf!



Veerle

 Meld misbruik4-8-2009 9:38:46

Hey Ilse,
Ik begrijp je volkomen. Wij trouwen zaterdag,en dan staan er zelfs volledig zwarte onweerswolken en bliksems op de voorspelling bij KMI...Niet bepaald hoopgevend vind ik :-(. Ons feest gaat door in de tuin, al die mooie voorbereiding is een pakminder mooi als het gans de dag zou regenen. Maar we kunnen er inderdaad niks aan wijzigen hé, ons België heeft erge grillen op dat gebied, het kan niet gewoon aanhoudend 25 graden zijn, het moet steeds extreem gaan en dan bekopen we het met onweer. Niet teveel proberen kijken naar de voorspellingen zou ik zeggen, ik doe het zelf ook teveel en uiteindelijk levert het alleen een slecht gevoel op waaraan je toch niets kan veranderen.
Veel succes vrijdag en maak er alleszins jouw mooiste dag van, no matter welk weer...

Groetjes,
Veerle 08/08/09



Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik4-8-2009 10:19:28

Hei Ilse

ik trouw ook op vrijdag en ik zou me niet te veel zorgen maken over het weer, 't is hier al eerder gezegd, het weer in België is nogal veranderlijk. Ik volg het weerbericht ook op de voet en hetgeen ze vandaag voor vrijdag voorspellen is al beter dan wat ze gisteren voor vrijdag voorspelden. Dus don't worry, dat komt wel goed :-)

Grtz en een fijne trouwdag gewenst
Vicky 07/08/09



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 13:44:53

Ze geven warm weer en pas 's avond onweer. Dit hadden wij vorige week zaterdag ook. Dan heb je er geen last van hoor. Het is bij ons 's nachts beginnen regen als we aan het feesten waren, we hadden het nog niet gemerkt dat het regende. Warm heb ik het wel gehad, maar ja beter dan regen hé. Het is alleen te hopen dat diegene die zaterdag trouwen niet het weer hebben dat wij 's anderendaags (zondag) hadden. Toen heeft het heel de dag geregend.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...