Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbeurs Hasselt

  27-9-2005 18:07:40
Hallo allemaal,
Een kennis vertelde me dat er binnekort een huwelijksbeurs is in de grenslandhallen te Hasselt. Alleen wist die de datum van de beurs niet en ook ik vind het niet onmiddellijk terug op het internet.
Kan iemand me de data's bezorgen aub??
Alvast heel hard bedankt

Evy
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1048


Tilly
9-6-2006
 Meld misbruik27-9-2005 19:01:25

Hoi Evy,

De huwelijksbeurs in Hasselt gaat door op 14/01/2006 en 15/01/2006. Dus nog eventjes geduld hebben.

Groetjes

Tilly



kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik27-9-2005 23:15:52

Het is wel in november een grote modeshow van LINX in Hasselt!
Ben daar vorig jaar naar toe geweest. Echt de moeite!!!



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik28-9-2005 22:05:01

Bedankt Tilly.
Katleen, waar is de linx ergens? Ben niet zo bekend in Hasselt.
groetjes



kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik29-9-2005 20:08:27

Ik weet er ook niet zoveel dingen zijn maar Linx is op de Havermarkt in Hasselt, vrij dicht tegen het station van Hasselt. Maar zij geven jaarlijks een schitterende gratis (vorig jaar toch) modeshow in de Grenslandhallen!
Je moet je maar eens goed informeren want volgens mij gaat het op zondag 13 november door. Echt een aanrader! Heb daar mijn droomkleed gevonden!!!
Succes!



Benedicte
2-9-2006
 Meld misbruik4-10-2005 12:52:34

Op 13 november is er de modeshow van Linx (5 euro in voorverkoop en 8 aan de kassa)



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik11-10-2005 1:00:57

Wat wij ondervonden op trouwbeurzen die we bezochten:Dure ingangsprijzen.Daarbij nog eens parkeerplaats betalen.Als je dan met je ouders en toekomstige schoonouders gaat kijken,weet je al hoeveel het allemaal kost.En wees maar gerust dat de standhouders hun prijzen ook niet van de goedkoopste zijn.Zij moeten namelijk hun onkosten doorberekenen aan hun klanten.Waarom zoek u niet op het Internet?Wij vonden op deze manier onze fotograaf,en onze videograaf.Kwestie van een beetje te surfen,en veel geld besparen.
Wij trouwen in oktober en bij ons komen mensen filmen uit Denderleeuw.Lang gezocht en toch gevonden.Eerlijke voorwaarden en toch niet duur.Bezoek hun site eens,en je zal alles beter begrijpen.
www.videomanie.be
Vriendelijke groeten,
Antoon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...