Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen vrijgezellen. trouw 08-08-09

  31-7-2009 14:19:12
Hey bruidjes!
Nog een weekje voor de trouw... wie nog??? hebben jullie ook al zoveel stress?????

Gisteren zat er een brief in de bus voor mijn vrijgezellen. ik moet morgen om 18:30u klaarstaan in een sexy en pittige outfit. Een onopvallende 'limo' met bodyguard komt me halen.
Ik zal ondergedompeld worden in de wereld van grote liefdesvragen en zal leren hoe ik mannen moetn behagen. whaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik ben al keizenuwachtig! Wat Moet ik hier nu van verwachten.
Ik moest eveneesn gemakkelijke schoenen aandoen en wisselgeld meenemen voor een WC dame.

ik vind het wel spannend

Groetjes,
Valérie 08-08-09

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 912


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik31-7-2009 18:02:29

dat klinkt alvast héél leuk, ik wil zeker een verslagje lezen :-)



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik31-7-2009 19:27:04

Hier nog eentje die morgen haar vrijgezellen heeft en ook trouwt op 8 augustus!
Mijn instructies: 13u bij mijn ouders zijn. Niks speciaals aandoen, ze KOMEN mij aankleden. Enkel iets voorzien voor 's avonds indien nodig.
Het is redelijk ver rijden en hetgeen we overdag gaan doen is iets actief en je moet minstens 1,65m zijn????
Oh my god, wat zijn ze van plan???

Amuseer je alvast en veel succes volgende week hé (ze voorspellen blijkbaar heeeeeeel goed weer!!)

Ans
08-08-2009



Sara
8-8-2009
 Meld misbruik31-7-2009 20:22:37

hihi hier hetzelfde!
Wij trouwen ook de 8e en morgen vanaf 12.30u komen de vriendinnen mij halen.
Ik moet overdag iets makkelijks aandoen, het is actief en buiten... Rond 18u mag ik mij thuis even opfrissen en om 19.30u gaan we eten en daarna op stap. Moet 's avonds een wit bloesje aandoen, maar krijg daar nog iets over ofzo... Rarara... Ik kijk er al naar uit! ben niet zenuwachtig ofzo, de meisjes weten wel wat ik plezant vind... :)



liselotte
7-8-2009
 Meld misbruik1-8-2009 8:23:29

Ik trouw 7-8-09 heb ook zenuwen tot en met!!! men buik moet dit nog 6dagen volhouden brrrr
Ik heb een hele grote snoeptaart in vorm van een huweijksbootje moeten verkopen op de vrijgezelenavend!! wel leuk had hieraan 100euro verdiend! :-)



Lien
8-8-2009
 Meld misbruik1-8-2009 13:16:14

ik trouw ook op 08/08/09 en heb vorige week reeds mijn vrijgezellen gehad!
's morgens ben ik opgehaald en dan zijn we naar aqua sense gereden, dat is een privé relax centrum met zwembad, stoombad, sauna en bubbelbad. Daar heb ik samen met zussen en vriendinnen 3 uur genoten. er stond daar ook een reuze ontbijt klaar.
daarna heb ik een worshop paaldansen gekregen. we hebben ons echt zot gelachen, met al die vrouwen rond die paal draaien!
wel heel lastig en zeker niet te onderschatten!
dan zijn we naar de gentse feesten geweest en daar heb eik een zoektocht moeten doen en kleine opdrachtjes.
s avonds was het bij mijn ouders thuis voor iedereen een kaas en wijnavond!

Het was echt super, geniet er maar van en nie te zenuwachtig voor volgende week, het lukt ons wel....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...