Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Lozen boer te Lochristi

  26-9-2005 12:35:50
Heeft er iemand ervaring met feestzaal De Lozen Boer te Lochristi. We zijn dit weekend namelijk gaan kijken en vonden dit wel een mooie locatie.

Ook zijn we gaan kijken naar de orangerie van kasteel Leeuwergem te Zottegem. Heeft er daar iemand ervaring mee?

hilde
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 4079


Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik26-9-2005 14:28:38

Hey Hilde,

Mijn zus en mijn nichten hebben hun trouwfeest in de Loozen boer gegeven en dat is zeker de moeite waart. Maar er hangt wel een prijskaartje aan vast hé zoals je misschien al doorgekregen hebt. Wij zijn er ook geweest maar vond het te duur. Maar ik moet wel zeggen dat het over het algemeen wel in orde is. alleen hadden ze bij mijn zus beloofd dat het vers fruitsap ging zijn op de receptie en waarvoor je dan ook genoeg betaald maar dat het dan achteraf gewoon fruitsap uit dozen was! Is misschien wel een detail maar de rest van eten enzo is wel goed hoor. Maar voor ons was het toch te duur hoor
Wij geven ons feest in de zilverreiger in Oosterzele, een aanrader en heel goed van prijs. Tis misschien niet zo chique als de Loozen boer maar ik denk dat de service en het eten zeker evengoed zal zijn en dat is toch het belangrijkste vind ik

groetjes
sofie
15 07 2006



Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik26-9-2005 16:12:22

Hallo Hilde

Tja, een naamgenoot...
Wij hebben reeds verschillende feesten meegemaakt in de Lozen boer. Heel veel ambiance,lekker eten maar weinig eten op het bord bij het hoofdgerecht. En dat is wel een nadeel. Zelf houden wij onze feest in Wijnegem omdat mijn ouders nog meer negatieve reacties hadden gehoord over de Lozen boer.

Groetjes
Hilde



hilde
9-9-2006
 Meld misbruik27-9-2005 8:17:25

Bedankt voor jullie reacties.

We huwen op 9 september 2006 maar we zijn nog maar pas aan onze zoektocht begonnen dus laat jullie tips maar komen.

Groetjes,

Hilde



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik27-9-2005 16:42:57

ik vind de lozen boer ook nogal duur voor wat het is... wij zijn uiteindelijk uitgekomen op een zaal in bornem en het was fantastisch!
sandy



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik28-9-2005 10:07:34

Dag Hilde

Wij zijn reeds 19 dagen getrouwd. en ons feest was in De Roskam in Merelbeke.
Eerlijk gezegd: wij zijn ook naar de Loozen Boer gaan kijken. mooie zaal, heb een goede reactie gehoord over het eten.
maar als 'k het moet vergelijken - Prijs-kwaliteit met De Roskam. Zit De Roskam er hoogst boven hoor!
De Loozen Boer is veel te duur voor wat het is.

'k kan alleen maar positief spreken over De Roskam. alles was perfect in orde.


Groetjes

Vanessa



Elke
25-3-2006
 Meld misbruik28-9-2005 12:37:07

Hallo!

Wij hebben juist onze zaal gaan vastleggen en het zal 'De Loozen Boer' worden! Al veel goede reacties gekregen. Voor het hoofdgerecht liggen er wel grote porties op het bord bij het opdienen, maar ze komen nog 2 maal langs om bij te vullen! Gewoon op voorhand duidelijke afspraken maken met de zaal zelf, maar dit zal overal wel het geval zijn zeker?

Groetjes en veel succes bij het vinden van jullie droomzaal!



Elke
25-3-2006
 Meld misbruik28-9-2005 12:39:47

Hallo!

Wij trouwen in 'Den Loozen Boer'! Al veel goede reacties gekregen en eigenlijk nog geen enkele negatieve! Klopt dat ze bij het opdienen van het hoofdgerecht geen grote porties op het bord leggen, maar iedereen wordt 2 maal bediend. Kwestie van op voorhand duidelijke afspraken te maken van wat voor jullie belangrijk is! je betaald er immers genoeg voor!

groetjes!



hilde
9-9-2006
 Meld misbruik28-9-2005 22:56:39

Bedankt voor jullie reacties.
Aan Elke: wanneer trouwen jullie in de Loozen Boer?
We hebben immers besloten om inderdaad deze zaal ook te nemen en het zal zijn voor 9 september 2006.

Groetjes,

Hilde



An
13-8-2005
 Meld misbruik29-9-2005 21:18:14

Hoi Hilde,
Wij zijn op 17/09 naar een trouwfeest geweest in de Loozen Boer. Het was de moeite.. receptie met veel hapjes, eten opgediend aan tafel. t Was allemaal af, maar k weet natuurlijk het prijskaartje niet maar vermoed dat het best veel kost. Wij zijn zelf in Limburg getrouwd en hadden voor buffetten gekozen. Persoonlijk vind ik dit fijner.. je eet wat je wil en hoeveel je wil.
Groetjes en veel succes!
An



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik11-10-2005 1:02:43

Wij hebben daar dit jaar nog een reportage gemaakt.Op deze zaal valt niets aan te merken,prima bediening en eerlijke prijzen.Gewoon doen !!!
Het beste voor jullie,dit wenst u: www.Videomanie.be



tom

 Meld misbruik28-6-2010 21:32:00

Het fruitsap is wel degelijk vers. Ik heb heel veel ervaring met de lozen boer, en kom hier zeker geen reclame maken. Maar dit fruitsap komt van een perserij als ik het zo kan noemen en wordt elke dag geleverd. De lozen boer werkt dan ook met verse producten en het is onmogelijk om voor grote recepties zelf fruitsap te beginnen persen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info