Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ORIGINELE TAFELTOEWIJZIGING ???

  25-9-2005 22:09:53
Wij zijn op zoek naar een originele tafeltoewijziging op het avondfeest. Wij houden niet zo van een naamafroeping per tafel. Wij dachten eventueel om iedereen bij het binnenkomen een kleurkaart te geven en die kleur wordt dan gelinkt aan de tafel. Hoe lukt dat organisatorisch?

mirella
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 634


Koen
3-9-2005
 Meld misbruik26-9-2005 0:20:55

Hey,

Wij zijn nu 23 dagen getrouwd!!
Wij hebben onze tafels naar sterke dranken genoemd.
Als de mensen binnenkwamen kregen zij een klein flesje (5cl) sterke drank (passoa, pisang, wisky, vodka, cointreau...). Op de tafel stond dezelfde fles maar dan in het groter formaat (75cl).

Wanneer de mensen aan tafel moesten heeft iemand van de feestzaal dan de tafels afgeroepen (eerst de J&B tafel, dan de riccard tafel...)en dus niet de namen van de mensen.

Wij zaten aan de champagne tafel.
We hebben hier heel veel leuke reacties op gehad. En tijdens het feest kunnen de mensen dan natuurlijk coctails drinken!

Groetjes
Jessy



An
25-11-2005
 Meld misbruik26-9-2005 4:21:11

Wij hebben beide al veel gereisd en in het buitenland gewerkt. Wij geven onze tafels elk een naam van een land waar we beide al zijn geweest. De eretafel wordt genoemd naar het land waar we op huwelijksreis gaan. Bij het binnenkomen krijgt iedereen een kaartje met een naam van een land. Op de tafels staan de vlaggen van de overeenkomstige landen. De tafels worden dan per landnaam afgeroepen en het is dan aan de genodigden om de juiste tafel te vinden. Zal nog interessant worden in een aantal gevallen! Veel plezier, An



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik26-9-2005 9:38:26

Hey

Wij hebben als thema gekozen voor 'Hollywood', alle tafels krijgen namen van films die we allebei leuk vinden. Als de mensen aan tafel gaan wordt dan het liedje uit die film gespeeld, en de tafel is volledig aangekleed volgens het thema. Ons huwelijk gaat ook door in een oude cinemazaal, dus dat past er ook bij.

Wat ook leuk is, is liedje spelen die bij de mensen passen die aan tafel zitten. bv 'Friends' voor de tafel van de vrienden, 'neighbours voor de tafel van de buren, 'it's my family' voor de familie en 'working nine to five' voor de tafel van de collega's,...

Groetjes

Vicky



mirella
3-12-2005
 Meld misbruik26-9-2005 9:51:57

Thanks voor de leuke ideëen. Dat met die likeurflesjes spreekt me enorm aan. Hebben jullie deze flesjes zelf aan de gasten gegeven of het aan iemand gevraagd. Enig idee van de prijs voor zo'n flesje ?



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik26-9-2005 12:29:03

Ik heb hier ook nog een vraagje over: wie zorgt er eigenlijk voor dat de juiste kaartjes (of flesjes, of...) aan de juiste personen wordt gegeven dan?



sofie
18-2-2006
 Meld misbruik26-9-2005 22:44:53

Hoi,
Wij gaan ook met kleuren (kaartjes of iets anders) werken en gaan dan bij het plaatsnemen per tafel een liedje laten spelen dat wijst op de kleur van elk groepje (bv. "blauw" van The Scene voor de blauwe tafel). Zo vermijd je het afroepen van de namen en vindt toch iedereen zijn stekje...

veel succes!

sofie



Koen
3-9-2005
 Meld misbruik28-9-2005 18:23:11

Hey,

Bij het binnenkomen kregen de mensen hun flesje drank. Ik had voor de feestzaal een lijst gemaakt met wie aan welke tafel zat en zij regelen de rest.
Het is dus de feestzaal die er voor zorgt.

Voor een flesje van 5 cl, hebben wij tussen de €1 en €1,50 betaald. Niet echt goedkoop, maar wij vonden het de moeite (en als we dan de reactie hoorden....

Groetjes,
Jessy



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik11-10-2005 1:09:11

Wat wij onlangs gezien hebben,de tafels kregen allen een naam van een James-Bond film.Op elke tafel stond een gelijkaardige affiche van die film.Toen de genodigden aan tafel werden uitgenodigd,speelde de D.J. de muziek uit die bepaalde film.Je mag van ons gerust een dubbele CD lenen,met alle Bond filmmuziek.We wensen jullie al het beste.www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...