Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ons dagje -verslagje en foto's-

  27-7-2009 11:55:44
Hellokes,

Op 27 juni 2009 heb ik de mooiste dag uit mijn leven beleefd en omdat ik heel veel hulp langs dit forum gekregen heb en zelf ook altijd graag verslagjes en foto’s van andere trouwers bekeek, plaats ik ook graag mijn verslagje en foto’s.
’s Morgens werd ik om 8u verwacht bij onze kapster en visagiste, maar me verslapen zou ik zeker niet want ik heb de nacht voordien heel weinig geslapen. Alles had te maken met de verrassing die ik in petto had voor mijn bruidegom. Aangezien hij super gek is van helikopters wou ik hem laten afhalen door een heli en zo werd hij tot bij mij thuis gebracht. Maar daarvoor moest het weer meezitten en de voorspellingen waren niet goed. Terwijl ik bij de kapster zat, kreeg ik geen nieuws te horen dus betekende dat de weergoden goedgezind waren en de helivlucht kon doorgaan, een onwaarschijnlijk gevoel ging door mij heen.
Eens na de kapster en visagiste thuisgekomen, kwam onze fotograaf aan en mocht ik mijn kleedje aandoen, gewoon een heerlijk gevoel… Mijn kleedje kwam van Mia Monta en ik heb super veel complimentjes gekregen, zelf nu nog steeds. Ondertussen kwam iedereen van de suite aan en mocht ik mijn intrede doen. Vervolgens kregen we teken dat de heli ging landen en gingen we allemaal naar de weide waar hij zou landen. Het moment dat mijn vriend landde was bangelijk en toen hij naar mij kwam was het moment onbeschrijflijk en vooral ook emotioneel :) Gewoon super romantisch… We hadden nog een uurtje speling vooraleer naar de kerk te vertrekken en dan hebben we familiefoto’s genomen en kon iedereen een broodje eten en nog iets drinken. Om half 1 vertrokken we met de koets en de huifkar naar de kerk, een heerlijk rustig moment. Eens aan de kerk toegekomen, ging de suite en mijn vriend binnen en vervolgens mijn papa en ik.
De huwelijksmis was super, we hebben een super toffe pastoor in onze parochie en mijn nichtje die live gezongen heeft, bezorgde ons traantjes en heel veel kippenvel. Voor onze bruidskindjes hadden we knuffelberen gekocht en op hun stoel in de kerk gezet, een echte aanrader om zoiets te doen want ze zijn super braaf geweest. Bij het buitenkomen, hebben onze buren als verrassing tortelduifjes laten komen en ik had het niet verwacht, maar het was echt tof de duifjes te mogen laten vliegen. Eens terug thuis stond een super mooie Austin bus klaar (was een verrassing) om naar de feestzaal te rijden (was te ver voor met de koetsen). Onze zaal was de Paterskerk in Eeklo, een ontwijde kerk en een super locatie. We hadden op onze uitnodigingen ook niets vermeld van onze feestzaal (enkel de nodige gegevens om er te geraken)en onze gasten vonden dit allemaal heel tof en waren bijgevolg zeer nieuwsgierig. Als verassing was er ook een professionele ontvanger, Steve Baute, die de gasten op een toffe originele manier ontvangt en entertaint. We hebben eerst een receptie gegeven voor onze kennissen, vrienden en collega’s en daarna kwamen onze gasten toe voor het avondfeest. We wouden het zeer losjes houden ipv een hele diner aan tafel en hebben gekozen voor eerst een receptie die we buiten hielden, daarna gingen we naar binnen aan statafels waar 3 voorgerechtjes geserveerd werden en vervolgens gingen we aan tafel voor nog 2 warme gerechtjes en uiteindelijk de bruidstaart.
Na de bruidstaart zetten we de openingsdans in en daarna heeft onze dansvloer niet meer leeg gestaan, met dank aan onze super dj Dany van Swing die ook de verlichting van onze kerk verzorgd heeft.
Om 5u vertrokken we terug naar huis, maar ondanks we alle voorzorgen genomen hadden dat niemand in ons huisje kon, is het hen toch gelukt en konden we pas om 8u15 gaan slapen want ons huisje lag vol met hooi en ons bed vol met rijst… Daarna vertrokken we op een deugddoende huwelijksreis… Ik zou nog zo veel meer willen vertellen van ons super dagje, maar ik denk dat mijn verslagje al een beetje lang geworden is :)
Op deze link vinden jullie onze foto’s die een vriend van ons genomen heeft, de foto’s van onze fotograaf hebben we nog niet. (er zijn wel enkele foto’s van plaats veranderd door het uploaden) http://picasaweb.google.be/Beestje9070/EllenFilip?feat=...

Veel plezier op jullie dagje en ook nog heel veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes
Ellen



Ellen
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1580


kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik27-7-2009 12:05:37

Hey Ellen,

Bedankt voor je verslagje hier te plaatsen, het is idd altijd tof om te lezen!! Het was blijkbaar echt een prachtige dag :) super idee van de helicopter ook!

Geniet van de wittebroodsweken en nog eens een dikke proficiat!!!!! super!!

x kim



Daisy

 Meld misbruik27-7-2009 12:13:48

Proficiat! en bedankt voor het verslagje!

Ik kreeg er kippevel van :-)
En die helicopter zal wel geweldig geweest zijn amaai.

Geniet nog van de huwelijksroes :-)



jessica
8-8-2009
 Meld misbruik27-7-2009 12:15:00

Waw, ik heb net jullie foto's bekeken. Wat een waaaw-kleed. Echt prachtig! en jouw haren ook heeeel mooi. Feest ziet er schitterend uit, wat een mooie locatie! waar is dat?? Superclassy!



Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik27-7-2009 12:20:05

één woord PRACHTIG

Isabel
12/12/2009



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik27-7-2009 13:27:54

Het zag er allemaal geweldig uit!
Sofie
19/09/2009



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik27-7-2009 13:52:03

Dag Ellen!!

Eerst en vooral een dikke proficiat gewenst!

En wow, jullie zagen er super uit! Je kleedje is gewoonweg magnifiek!
Ik heb het mijne ook besteld bij Mia Monta en ben echt blij dat ik dat gedaan heb, zeker nu ik het jouwe gezien heb.

Nog veel geluk in jullie verdere leven samen!

Vanwege Eva

10/10/'09



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik27-7-2009 13:52:27

Hey

Bedankt voor de toffe reacties :) het was idd een super dagje en het is zoooo snel voorbij maar als ik een tip mag geven: geniet geniet en geniet :)
Aan Jessica: de Paterskerk ligt in Eeklo in Oost-Vlaanderen.

Vele groetjes

Ellen



Sofie

 Meld misbruik27-7-2009 15:24:06

Hey Ellen

Mijn vriendin is daar ook getrouwd vorig jaar, idd een speciaal gevoel om in een oude kerk te trouwen
Je mag altijd nog meer vertellen hoor ik vind het leuk om te lezen! Geniet van de wittebroodsweken!

Sofie
15/05/10



lindsey
8-5-2010
 Meld misbruik27-7-2009 20:53:52

Prachtige locatie, prachtig kleed, mooie foto's...Veel geluk samen



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik27-7-2009 22:24:10

Waw ik ben jaloers op jullie lokatie. Wat een prachtig kleedje! Heel origineel die helikopter! Nog veel plezier samen!!
Véro



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik28-7-2009 14:39:19

prachtige foto's, geweldige jurk, zo te zien een droomhuwelijk :-)



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik28-7-2009 23:13:50

Hey Ellen, een dikke proficiat aan jullie tweetjes en bedankt om het verslagje en de foto's met ons te delen :-)
Jullie zagen er super uit en zo te lezen was het echt een onvergetelijke dag! De koest met Friese paarden is ook geweldig!



jeroen
23-8-2014
 Meld misbruik16-1-2014 16:20:41

Prachtig, alles was duidelijk voorzien, of miste je nog iets :-) ?
Mag ik weten waar je de heli geboekt had ?



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik16-1-2014 19:57:13

Dag Jeroen, nee alles was echt compleet. We denken nog vaak aan onze trouwdag :) Ik heb de helikopter bij STB-Copter geboekt.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info