Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje HELP!

  25-9-2005 17:07:11
Hallo,

Ons misboekje is zo goed als klaar, alleen weet ik niet goed wanneer ik een liedje moet inlassen. HELP! Heb wel een paar boekjes gekregen van onze pastoor als voorbeeld, maar die zijn allemaal verschillend. Wanneer hebben jullie een muzikaal moment. En hoeveel liedjes hebben jullie?

Alvast bedankt voor de tips.
Groetjes Cindy
24/06/2006

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 535


An
13-8-2005
 Meld misbruik25-9-2005 19:06:32

Hoi Cindy...
Je bent er vroeg bij, maar das natuurlijk wel plezant, dan is dat ook achter de rug.
Wij hadden een intrede- en uittredelied. Tussenzang.. tussen 1ste lezing en evangelie, en bij het ondertekenen van het huwelijksregister. Dan een offerandelied..na de voorbeden en voor het gebed over de gaven, en een communielied.
Groetjes en veel succes!
An (al 43 dagen getrouwd)



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik25-9-2005 19:13:13

Hey Cindy,

wij trouwen op 06/05/06 en ons misboekje is ook zo goed als af. Nu alleen nog laten goedkeuren door de pastoor. Wij hebben 7 liedjes: intrede, na 1ste lezing, tussen het evangelie en de homilie, bij de offergang, bij het ondertekenen van het huwelijksregister, tijdens de communie en de uittrede.



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik25-9-2005 19:42:29

Hallo Cindy,

Wij hebben een intredelied, een tussen het vergevingsmoment en het openingsgebed, een tussen de eerste lezing en het evangelie, een tussen het tekenen van het huwelijksregister en het overhandigen van de ringen,een tussen de communie en het slotgebed en natuurlijk een uittredingslied. In totaal dus 6.
Veel plezier bij jullie huwelijk.

Sonja
Nog 5 dagen
30.09.05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...