Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menukaarten

  26-7-2009 14:32:05
Hey, wij zoeken nog een kort tekstje om de mensen smakelijk eten te wensen. Dat zouden we ook op onze menukaart willen drukken. Wat hebben jullie?
Groetjes!!

Ellen
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 955


tami
26-6-2010
 Meld misbruik28-7-2009 10:02:50

Ellen,
op de rechterkant binnenin onze menukaarten staat bij ons het menu en op de linkerkant een bloemlezing van leuke frasen. Maar nergens staat "Smakelijk" want, hoe raar het ook moge klinken, is dit iets wat men niet wenst, volgens de regels van het savoir-vivre dan. Niet omdat het onbeleefd zou zijn maar veeleer omdat het eigenlijk niks wil zeggen...
Maar je doet hiermee natuurlijk absoluut wat je zelf wil, hé :)
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...