Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schitterende fotograaf uit Turnhout!!

  25-7-2009 18:29:55
Wij zijn 3 weken geleden getrouwd en hadden als fotograaf Gert Huygaerts uit Turnhout gekozen.

Ik kan hem alleen maar aanbevelen aan toekomstige trouwkoppels, want zijn werk is gewoonweg subliem!!

Wij hebben van onze onvergetelijke trouwdag (samen met onze kindjes) prachtige foto's.

Dus ik zou zeggen, ga eens kijken op zijn website of onze trouwfoto-site, het is écht de moeite waard!!

http://www.gerthuygaerts.com/

http://gerthuygaerts.picturepresent.be/debbie-gunther

Groetjes
Debbie
04-07-09

Debbie
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1026


Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik26-7-2009 8:47:39

Hoi Debbie!
Inderdaad prachtige foto's.
Jullie zien er allemaal super gelukkig uit!

Ik wens je een super mooie toekomst met je ventje en jullie kindjes toe!

Vicky
15/05/2010



Katleen

 Meld misbruik27-7-2009 8:00:06




Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik27-7-2009 9:59:01

@ Katleen: Ik vind hem helemaal niet duur. Ok, de nabestellingen op onze site zijn vrij duur. Maar zelf hebben wij gekozen voor een DVD waar al onze foto's (613 maar liefst!) van onze huwelijksdag op staan in zowel hoge resolutie (zodat je ze zelf kan laten afdrukken waar je maar wil en ook zelf een album kan maken) en in lage resolutie voor op het net en ook bewerkt in zwart-wit en dergelijke meer. En hier hebben wij slechts 620 euro voor betaald en hij was op onze trouwdag aanwezig van 's ochtends bij de kapper tot het begin van ons avondfeest...dus dan denk ik dat je eens mag rondkijken of je dat voor die prijs nog kan vinden....

Ik vind hem dus helemaal niet duur voor datgene wat je voor die prijs krijgt. En die nabestellingen op onze presentatie-site zijn bestemd voor familie en vrienden maar dat is geen verplichting. Ze kunnen dit evengoed via ons doen aangezien wij alle foto's in ons bezit hebben...

@ Vicky, bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...