Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's

  24-7-2009 11:50:09
hej bruidjes en gommetjes,

ondertussen zijn wij al 2 maandjes getrouwd, de foto's doen ons nog steeds nagenieten :) we hadden er al een deel die door vrienden/familie werden genomen, maar nu eindelijk de 'echte' foto's :)

de foto's van de fotografen lieten een 7tal weekjes op zich wachten, kheb ze nu online gezet op ons webalbum,

Een selectie van onze dag van bij de kapster tot aankomst feestzaal: http://picasaweb.google.com/vnes1984/NIEUWSelectieFotog...

En dan een selectie van de fotoshoot:
http://picasaweb.google.com/vnes1984/NIEUWFotoshoot23Me...

Vele groetjes :)

Ps: alle foto's o.a. avondfeest, gasten, openingsdans, versiering, huwelijksreis ... kun je via onze trouwsite bekijken www.everyoneweb.com/23mei2009


vanessa
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1142


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik24-7-2009 12:00:21

Heb efkes gaan piepen...
Je zag er stralend uit !
Vraagje : de versiering in de kerk, gangpad, die pilaren, hebben jullie daar zelf voor gezorgd ?
Gekocht, gehuurd, waar ?
Echt mooi !!!



Aissa
26-9-2009
 Meld misbruik24-7-2009 12:13:59

Jullie dag was precies echt af. Ziet er prachtig uit!
Ik had ook nog een vraagje:
Waar heb je jouw tiara gekocht? Ik vind hem echt geweldig en vind er maar nergens geen die ik echt mooi vind.
Alvast bedankt hoor!

Groetjes,
Aïssa 26/09/2009



Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik24-7-2009 12:16:21

Proficiat!
't zijn super mooie foto's en leuke site. Versiering kerk was heel origineel.

Groetjes, Daniëlle



ann

 Meld misbruik24-7-2009 12:26:05

Het zag er allemaal erg in orde uit, elk detail afgewerkt.
Proficiat.
Als je nog tips voor ons hebt, geef ze maar!



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik24-7-2009 13:38:27

Vanessa,

jullie zagen er gewoonweg super uit!
Jullie ijskraampje zal zeker goed van pas gekomen hebben zeker?

Nog een erg gelukkig getrouwd leven samen!

Groeten,
Eva



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik24-7-2009 13:42:02

Super leuke foto's en een stralende bruid! Geniet er nog maar lang van na!!!



tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-7-2009 14:44:14

Vanessa en Matthias,

jullie zagen er allebei geweldig uit ! Heel stylish. Ook de kerkversiering, de bruidswagen, de limo, jullie schitterende bruidskindjes,... heel erg mooi, echt waar.
En 't zag er precies een leuk feestje uit ook !
Ik wens jullie van harte nog een lang en gelukkig huwelijksleven !
Groetjes



Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik24-7-2009 16:37:25

Zalige foto's! Jullie hebben er zichtbaar van genoten...
Geniet nog lang na!

groetjes,
Inge
nog 78 dagen op de teller!



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik24-7-2009 16:54:38

hey iedereen, dank voor jullie leuke reacties:))))

@ sofie: de witte lopers heb ik aangekocht,de witte staanders hbe ik gehuurd, kaarsen zelf gekocht (laten maken) en bloemstukken ook bij bloemiste laten maken

@ aissa: mijn tiara heb ik gekocht bij robel, waar ik m'n kleed heb gekocht, (was 200 euro met kettingkje bij, maar kheb dat niet gedragen) vond hem meteen ook heel leuk :)(een merk ofzo weet ik niet meer, ik heb hem nu opgeborgen in een stofje in een speciaal doosje, 't originele doos gooide ik weg ..)

@ eva: ijskraampje kwam inderdaad van pas, was +/- 25 graden die dag, very hot :)

@ ann: leuk dat je de details opmerkt, kheb er heel veel tijd in gestoken, waarschijnlijk zullen de mensen op de dag zelf heel veel dingen zelfs niet gemerkt hebben, maar kheb enorm genoten zowel van voorbereidingen als van de dag zelf :)

@ tami: feestje was idd ook héél leuk :)

groetjes!




Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik24-7-2009 20:26:45

Prachtige foto's!!
Wie was jullie fotograaf?

Binnen twee weekjes is het onze grote dag. We zijn echter nog op zoek naar een fotograaf die dag. Een collega van me zou dit oorspr. doen, maar liet ons in de steek :o(

Mss is jullie fotograaf nog vrij? Die ziet er in ieder geval heel professioneel uit!

Grtjs, Sabrina



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik25-7-2009 0:10:50

hey sabrina,

we hadden 2 fotografen, christ vilez en lieven lens, zij werken samen,

hun site: www.huwelijksfotografie.info

heel toffe mensen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...